Etsitään naista joka on kiva, hymyilevä ja hiljainen
ei hermostu pienestä eikä isommasta asiasta ja ymmärtää haastavaa luonnettani. Etsitään naista joka osaa pitää mielialani sellaisena että pystyn menestymään työelämässä ja toimimaan aktiivisesti muussakin elämässä. Etsitään perinteistä, vanhanaikaiset arvot omakseen tuntevaa harrasta ja ehkä uskovaista tyttöä mutta ei hihhuli saa olla. Lapsia ei mielellään saa olla. En arvosta myöskään kokemusta. Muuten saat olla oma itsesi. M48
Kommentit (35)
Millä logiikalla panet deitti-ilmosi tänne?
ei kannata kamalsti alistaa thai vaimoa, ottaa ja lähtee kun huomaa miten suomalaisia vaimoja kohdellaan.
etkä etsisi lammasta vaimoksesi. Ei kenelläkään muulla kuin itselläsi ole vastuuta mielialastasi.
Oon miettinyt, onko se aina täällä, vaiko vaan sattumalta aina silloin, kun mä oon täällä. Mites muut on asian ajatelleet?
Oon miettinyt, onko se aina täällä, vaiko vaan sattumalta aina silloin, kun mä oon täällä. Mites muut on asian ajatelleet?
Taidat itse viettää täällä liikaa aikaa.
voihan sitä sanoa, että tuntikin on täällä liikaa, jos sen niin haluaa ajatella. Mä en nyt kuitenkaan töiltä ja muilta velvollisuuksilta tänne kauhean usein pääse, ja siksi ihmettelenkin, onko tuo sama henkilö aina täällä vai onko hänellä kenties samanlainen AV-sykli kuin mulla.
Voi olla vaikea löytää Suomesta, kannattaa yrittää tosiaan aasialaisia tai jotain.
mutta olen jo naimisissa :D Nuorikin olen, ja vanhanaikainen.
Ei kai miehelle kilttinä oleminen ole alistumista. Kun nainen on miehelle hyvä, on mies naiselle hyvä ellei satu olemaan täysi kusipää tissiposki.
Ei kai miehelle kilttinä oleminen ole alistumista. Kun nainen on miehelle hyvä, on mies naiselle hyvä ellei satu olemaan täysi kusipää tissiposki.
alistumista. Mä pyrin olemaan miehelle kiltti, ja se mulle, mutta mä luulen, että sä haet tässä nyt jotain aivan muuta. Jotain semmoista, jota monikaan ei ole valmis kutsumaan tasa-arvoksi.
mulla on perinteiset arvot ja tosin kyllä lapsiakin ja mies.
Ja olen oma itseni.
Valitettavasti olet 20 vuotta myöhässä. Ja olisi tietysti kiva kuulla mitä olisit mulle tarjonnut.
Ja olisi tietysti kiva kuulla mitä olisit mulle tarjonnut.
haastavan luonteen ja perinteisen naisen aseman nyrkin ja hellan välissä...
Ja olisi tietysti kiva kuulla mitä olisit mulle tarjonnut.
haastavan luonteen ja perinteisen naisen aseman nyrkin ja hellan välissä...
Ja lupaa käyttää sun pankkitiliä mielin määrin?
Mun nykyinen mies tarjoaa nämäkin. Että paljon paremman diilin tein aikoinaan.
Eli jos tosiaan voit tarjota vaimollesi muuten erittäin hyvän/luxus elintason, niin on helpompi löytää se vaimo. Muuten kannattaa etsiä sitä thai-vaimoa yms.
on suhteessa tärkeää ja säästää parin monelta harmilta. Olen haastava luonne, jonka vastapainoksi sopii esittelemäni kaltainen nainen. Olen tietyissä asioissa ehdoton ja saatan olla hyvinkin periaatteellinen, mutta en ole mahdoton. Minun kanssani tulee juttuun kun oppii ymmärtämään mitä odotan ja missä tilanteessa. Kilttejä naisia ei Suomessa, kiitos feminismin, enää ole. Ennen vanhaan naiselle oli kunnia-asia pitää mies ja perhe tyytyväisenä ja onnellisena. Nyt ajattelevat vain itseään. M48
on suhteessa tärkeää ja säästää parin monelta harmilta. Olen haastava luonne, jonka vastapainoksi sopii esittelemäni kaltainen nainen. Olen tietyissä asioissa ehdoton ja saatan olla hyvinkin periaatteellinen, mutta en ole mahdoton. Minun kanssani tulee juttuun kun oppii ymmärtämään mitä odotan ja missä tilanteessa. Kilttejä naisia ei Suomessa, kiitos feminismin, enää ole. Ennen vanhaan naiselle oli kunnia-asia pitää mies ja perhe tyytyväisenä ja onnellisena. Nyt ajattelevat vain itseään. M48
Eikös sulla ole tosiaan mitään minkä takia nainen susta kiinnostuisi? Etenkään itsellinen nainen.
Jos ei miehellä ole mitään tarjottavaa, ei edes thai-nainen kiinnostu, saati suomalainen.
Melko osuvasti ap kuvasi sen millainen naisen pitäisi olla jotta kelpaisi nykyajan miehelle ;)
Minä olin ap:n kuvailema patja/kynnysmatto avioliitossani, nyt riitti. Mä olisin ollut täydellinen pakkaus ap:lle 10 vuotta sitten. Että pusuja vaan.
harvinainen ja korkeatasoinen. Sen vuoksi myös partnerivalinnan tasoni on korkealla, eli etsin perinteisen naisekasta, vanhanaikaiset arvot omakseen tuntevaa, laadukasta (lue!: nykymaailmassa harvinaista tyttöä). ap
Et osaa itse pitää omaa mielialaasi siinä kunnossa, että pärjäisit työssäsi ja olisit aktiivinen... Kuule, ei tuota ongelmaa nainen paranna, mene lääkäriin ja hoida itses ensin kuntoon!
Jos oot tosiaan viiskymppinen, niin kannattaa katsella jo vähän varttuneempia naisia - ei tyttöjä. Viisikymppisissä on paljon äidillisiä, lämpimiä ja pehmeitä naisia, joilla on vanhanaikaiset arvot. Mun äiti ja hänen sisarensa esimerkiksi - harmi vaan, että mun äiti on yhä naimisissa isäni kanssa...
hakuun. siellä niitä nöyriä naisia riittää.