Loukkaantusitteko tällaisesta työkaverin
käytöksestä? Työkaveri myös kaveri vapaa-ajalla. Eli tämä työkaveri ottaisi suoraan esimieheen yhteyttä siirtääkseen tiettyjä työtehtäviä sinulle? Ei siis kysyisi ensin suoraan sinulta, kuten työpaikalla yleensä tehtäisiin.
Kommentit (7)
niin silloin on entistä tarkemmin syytä noudattaa virallisia toimintaohjeita. Eli työtehtävien muutoksesta sovitaan esimiehen kanssa, ei työtoverien!
Tulee turhia jälkipuheita ja pahaa mieltä, jos asioista sovitaan ns. protokollan ohi.
Eli minun mielestäni ap:n kaveri toimi juuri niin kuin pitääkin, ja itse olisin toiminut samoin. Ja tosiaan, yleensä työasiat sovitaan työpaikalla esimiehen, ei työkavereiden kanssa.
suoraan kysyä työkaverilta, että voitko ottaa tämän siis jos joku este ettei voi ottaa. Eli ei ole mitään virallisia tomintaohjeita että pitää kysyä esimieheltä. Muut työkaverit ovat tehneet niin. ap
miettisin miksi kaveri ei uskaltanut kysyä minulta suoraan.
mutta ei ole halunnut kellekään tietylle nakittaa ikävää juttua niin mieluummin esimiehen kautta.
Jos työkaverit keskenään sopii niin siinä helposti käy niin että se yks ja sama joka ei osaa sanoa ei saa aina kaikki paskanakit.
siiretään hankala keissi minulle. Onpas täällä leppoisaa porukka, kun ei yhtää loukkaantuisi tai ärsyyntyisi.ap
Voihan olla että se on mennyt jotenkin eri tavalla kuin luulet, ja musta on turha alkaa kantaa kaunaa ennen kuin on tosiasiat selvillä.
Esim. voihan olla että työkaveri on voivotellut esimiehelle omaa työtilannettaan ettei osaa eikä jaksa hoitaa kaikkea mitä hällä on ja sitten hän on heittänyt että voi voi kun se AP osaa nää hankalat asiakkaat hoidella paljon paremmin tai he on keskenään miettineet että kellähän olis nyt vähiten töitä tai eniten kokemusta näistä. Esimies on sitten kääntänyt sen niin päin että työkaveri nakitti sen homman sulle.
mutta on siitä mun mielestäni sovittava esimiehen kanssahan jos haluaa luopua jostain työtehtävistään ja myös siitä jos työtehtäviä on tulossa lisää on sovittava esimiehen kanssa.
Jos vaan keskenään sovitte että sä otat toisen töitä hyvää hyvyyttäs niin sun on hankalampi pyytää siitä korvausta palkassa kuin jos esimies sanoo että nyt sun työnkuva laajenee