Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy hierottavana

Vierailija
09.12.2010 |

Ärsyttää, kun olen lähes varma, että hierotaan siellä loppuun saakka. Ei mitään keinoa mulla tosdistaa sitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaihierojallako se käy?

Vierailija
2/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinäkin haluat hierojalle. Ja toki sinne samaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontoja kun on niin erilaisia?

Onko mahdollista saada hierojan kuittia tai yhteystietoja mieheltäsi?

Ei kai mikään noin salaista voi olla, jos kerran olette yhdessä?

Vierailija
4/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet ihan varma niin eikö se ole aika helppo tarkistaa? Joko pyydät miespuolista kaveria menemään kokeilemaan samaa paikkaa ja selvittämään mitä tapahtuu jos tarjoaa lisää rahaa, tai sitten mietit tarkkaan millainen kestävyys miehellä on (pystyykö panemaan kaksi kertaa peräkkäin, laukeaako samalla tavalla vai tuleeko spermaa vähemmän jne.) ja teet aloitteen seksiin hieronnan jälkeen.

Vierailija
5/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä saa erilaisia hierontoja, siellä siis thaimaalaista, kiinalaista yms. hierontaa. Olen jotenkin ihan varma, että se hierotaan loppuun, mutta ei kai se mulle toisaalta kuulu. Tuntuu todella kuvottavalta, mutta toisaalta olen sitäkin mieltä, että kyseessä on mieheni elämä, jota elää kuten haluaa. Ärsyttää kyllä siksikin, että mun kanssa seksi ei oikein tunnu kiinnostavan (väittää kyllä toisin, mutta meillä on tosi tosi harvoin seksiä).

Vierailija
6/6 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut mulle, että voisin hyvin mennä samaan paikkaan, on siis oma-aloitteisesti ehdottanut. Mutta eihän ne naiselle tuollaista hierontaa tarjoa. Niin hyvää miestuttua ei ole, että voisin pyytää jotakuta menemään tuonne samaan paikkaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän