siskoni ajoi tänään kolarin
törmäsi toiseen auton. kertoi puhelimessa että toisen auton naiskuski jarrutti äkkiä. Sanoi ettei ollut paha kolari mutta tämä täti kutsui poliisit.
jonkun ajan kuluttua siskoni soitti jo putkasta!!! Hän puhallutti 0,6promilia!!!
Ajoi vielä töistä. Eli ehti juoda jo töissä..
Tämä on jo toinen kerta kun kortti lähtee..
Yritin puhua hänelle kuten aina että alkoholi on hänelle haitaksi, mutta hän ei halua kuulla..
On niin paha mieli.. Onneksi ei käynyt sille naiselle pahemmin, mutta ambulansilla kuitenkin vietiin tarkistettavaksi.
En osa puhua hänelle hänen ongelmista ja hän ei halua kuulla. Hänen mielestä ei ole mitään ongelmia..
Mikä neuvoksi? Voiko toista pakottaa hoitoon?
Kommentit (12)
ja olen sanonutkin hänelle vaikka ollaan siskoksia, jos saan tietää että on ottanut ja ajaa, soitan itse poliisit!
Nyt hän soittelee ja itkee tapahtunutta, mutta en tunne yhtään myötätuntoa.. Sanoin vaan että olisi pitänyt ajatella ennen kun teki sen.
Toivottovasti kortti lähtee.
Mutta miten saisin hänet vapaaehtoisesti hakeutumaan hoitoon? Pelkään että nyt kun kortti lähtee, hän juo vain enemmän...
Auto jää minulle, eikä avaimia enää saa
Kunhan et mahdollista juomista! et peittele tekosia ja silitä päätä. Kun ottaa pisarankin, et ole yhteydessä. Et lainaa rahaa, et tarjoa juomista. Et käy viihteellä jne.
Hyi hitto. Ne luulee olevansa voittamattomia ja sitten ne tappaa jonkun. Sitten koko suku häpee ja kärsii niiden takia ja ne vaan on niiin ressukoita.
Olen eräässä hotellissa Vantaalla kerroshoidon esimiehenä. Toivottavasti ei ole meidän työntekijä... :/
että suvussamme on jo kaksi serkkua kuollut viinaan, samoin yksi setä ja täti..
rahaa hänelle en anna (enää).
Ennen siskoni oli fiksu, kaunis ja hyvä ihminen mutta nyt hän muuttui täysin. ja ikääkin on jo 40..
ap
Olen eräässä hotellissa Vantaalla kerroshoidon esimiehenä. Toivottavasti ei ole meidän työntekijä... :/
melkein missä tahansa hommassa voi juoda alkoholia työaikana, jos oikein tosissaan tuntee siihen tarvetta.. onhan noita ammattikuljettajiakin, jotka voi töissä juoda. tosin lain puitteissahan se ei sallittua ole...
Keksi parempaa.
Sanoi että poliisit myötätunnosta sallivat. Mutta ei tiedä minne on viety
Ei minulla ole mitään syytä keksia satuja tästä asiasta.
Kyllä mua ottaa pannusta tollaset tyypit kuin sun siskos, olen todella pahoillani, mutta en voi kun vihata tuollaisia itsekkäitä lusmuja. Arvaa vaan kun listii jonkun, lapsen vielä:/