Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä manduca-kantorepusta

Vierailija
09.12.2010 |

Minkäikäistä olette kantaneet siinä? Onko hyvä tai parempi kuin esim. Baby Björn?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parempi kuin baby björn. Jälkimmäinenhän on tarkoitettukin vain ihan lyhyisiin kantoihin. On vaarallinen pitkäaikaisesti käytettynä kun lapsi on siinä bab björnissä ihan luonnottomassa asennossa. Manducassa sen sijaan voi kantaa pitkiäkin matkoja. Olen käyttänyt manducaa muutaman kuukauden iästä lapsellamme, joka nyt 1,5v. Erityisen paljon reppua käytetty siitä lähtien kun lapsi on ollut noin 8 kuukautta. Ihan pienellä käytin mieluummin kantoliina ja koin niskatukisysteemin vähän hankalaksi manducassa mutta vanhemmalla lapsella reppu on mielestäni ihana. Tosi helppo käyttää myös. Mä olen kantanut vain edessä, takana tietenkin jaksaisi vielä paremmin. Enemmän olen viimeisen puolen vuoden aikana ehdottomasti käyttänyt manducaa kuin rattaita. Niin kätevä ja mukava kun ei tarvi miettiä et mahtuuko esim. bussiin vai ei. Lisäksi lapsi viihtyy siinä yleensä tosi hyvin. Monet päiväunetkin nukkunut manducassa.

Vierailija
2/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manduca paljon parempi kuin, peesaan edellistä. Lapsen asento ergonomisesti parempi. Jos paljon ja pitkiä aikoja kantaa, niin Manduca ehdoton. Mulla lapset 2v ja 2kk ja edelleen käytössä molemmilla :) Kotioloissa tosin vauvaa kannan myös pitkässä liinassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska oli kipeä heti. Manducalla olen tehnyt 2-3h shoppailureissuja ilman rattaita 3-6kk kanssa (vauva oli 5-7kg). Ja kävellyt paljon!

Nyt ihan viime aikoina ei ole tullut käytettyä, koska vauva 10kk haluaa itse liikkua niin paljon ettei viihdy rattaissa eikä oikein kannettunakaan. Lisäksi en uskalla kantaa, jos noin liukasta.

Vierailija
4/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin Manducan tosi käteväksi jo 3 viikkoisella... Liinaa käytin vähän, mutta en tykännyt niin paljon. Trikooliina vielä OK mutta kudottu ei ei. Liikaa kangasta ympärillä ja jos pitää levittää myös käsivarsien päälle (hartioilta alaspäin), niin kädet on kuin paketissa.

Mutta Manducan sen kuin viskoi päälleen ja pois. Mies tosin tykkää, että liikaa remmejä, hän ei käytä.

Vierailija
5/5 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tykkään käyttää Kangaa (rengasliina) johon totuin jo ekan lapsen kanssa kun meillä ei vielä ollut Manducaa. Ulos leikeille sitten Manduca.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan