apua! joulupukki kirkkonummelta
Osaako kukaan neuvoa, mistä saisi joulupukin Kirkkonummella?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!!
Kommentit (21)
nro mutten viitsi laittaa tänne, laitatko vaikka sp osoitteesi niin voin kertoa sen. Mukava tyyppi, käynyt meillä vuosien ajan
Heippa,
Voitko laittaa joulupukin numeron myös minulle. Mekin asumme Kirkkonummella. noutavaara@hotmail.com
KIITOS ;)
voitko laittaa myös minulle 0505995981/Lotta
Laittaisitko minullekin pukin numeron (vaikka kysynnän määrän nähtyäni hänellä varmaan ei ole enää aikaa Porkkalaan ajella). Johanna/ 040-5546604.
KIITOS!
Johanna
Saisiko sen Kirkkonummelaisen joulupukin numeron myös osoitteeseen erisanna@yahoo.com. Tai osaako joku muu neuvoa jotain hyvää pukkia Kirkkonummelta!
Olisin myös kiinnostunut viestiketjussa mainitusta joulupukista ja yhteystiedoista. Asumme Masalassa. sähköpostisoitteeni on paula.kettunen@elisanet.fi. Kiitos. Mukavaa joulun odotusta kaikille!
toivottavasti aikoja löytyy vielä
t 2
Hei! Olemme juuri muuttaneet kirrkonummelle ja meidän vakio joulupukki espoosta ei valitettavasti jouda tulemaan meille tänä jouluna. Siis minulle iski paniikki. Huomasin että olit suositellut viime vuonna täällä joulupukkia siispä onnistuisiko minun saada kyseisen henkilön yhteystiedot, kiitos! Kiitos tuhannesti avustasi.... haavisto.elina@kolumbus.fi.....oikein hyvää joulun odotusta, elina perheineen....
Yks keino pukin etsimiseen on kattoa kauppojen ilmotustauluilta onko siellä joulupukki-ilmoituksia.
Heips. olemme aaton vietossa hirsalassa- joulupukkia kipeästi sinne kaivaten lapsiperhe. korvauksesta sovitaan
kiitos
Hei. Meillä oli sama ongelma joka taisi juuri äsken ratketa. Ota pikaisesti yhteyttä. 041-5349740.
Voitko laittaa nron minulle myös 0504258104. Kiitos. t. tomi
Saisinko minäkin vielä yhteystiedot mari.tapiola@gmail.com Kiitos etukäteen =)
anteeksi edelliseen tuli väärä loppu maili osoitteeseen...
Hei,
Olen samoissa asioissa liikkeellä kuin tuo elina.
Onkohan se joulupukki kirkkonummella vielä käytettävissä josta teillä on ollut keskustelua vuosi sitten? Olisin kiitollinen jos voit vastata minulle tiiadillemuth@gmail.com
Ihanaa joulunodotusta kaikille!
nro mutten viitsi laittaa tänne, laitatko vaikka sp osoitteesi niin voin kertoa sen. Mukava tyyppi, käynyt meillä vuosien ajan