Lue keskustelun säännöt.
Jerika Nia Mirella?
08.12.2010 |
Mitä mieltä? Ainakin tuon Jerikan haluaisin etunimeksi.
Kommentit (23)
Jeriko tulee todella mieleen, kannattaa katsoa Vanhasta Testamentista ne muurien murtumiset sun muut. Että haluatteko sen assosiaaton. Ja nimi voi sekoittua Erikan kanssa - miksi ei Erika (Eerika) kelpaa?
kerrankin on joku vähän omalaatuisempi nimi. :) Pistä vaan! Kannatan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap.
unohdetaan se Jerika, jos kerran "huono karma"
toi tyyli on kyllä ihan mun juttu!