Miten lasketaan lomapäivien kertyminen?
Aloitin työt 18.10. Montako lomapäivää minulla on ensi kesänä?
Kommentit (12)
lokakuussa luultavasti liian vähän työpäiviä, jotta siitä kertyisi lomaa. eli 10 päivää
lauantai lasketaan mukaan eli kuusi päivää viikossa. Jos olet siis töissä ma-pe, saat lomaa viikon ja 5 päivää, et kahta viikkoa.
Mitä oikein sekoilin, siis viikon ja 4 päivää tarkoitin!
lauantai lasketaan mukaan eli kuusi päivää viikossa. Jos olet siis töissä ma-pe, saat lomaa viikon ja 5 päivää, et kahta viikkoa.
laske lauantaita. Eli viikon lomasta menee vaan 5 lomapäivää
Ja kun käytät lomapäiviä, lauantai lasketaan mukaan eli kuusi päivää viikossa. Jos olet siis töissä ma-pe, saat lomaa viikon ja 5 päivää, et kahta viikkoa.
viikon ja 4 päivää
Ja kun käytät lomapäiviä, lauantai lasketaan mukaan eli kuusi päivää viikossa. Jos olet siis töissä ma-pe, saat lomaa viikon ja 5 päivää, et kahta viikkoa.
ed. *vetää takaisin*
joten onko mulla lomaa kaksi viikkoa eli kahden viikon ma-pe vai jääkö toiselle viikolle vain ma-to, koska lauantaitkin lasketaan lomapäiviksi.
t.ap
kvtesin mukaan sinulla on 10 lomapäivällä vapaata kaksi viikkoa
kvtesin mukaan sinulla on 10 lomapäivällä vapaata kaksi viikkoa
jos et onnistu ajoittamaan lomaasi niin, että lauantai on ns. pyhäpäivä, silloin sitä ei huomioida lomapäiväksi. ja tosiaan kvtes on sellainen, jossa on vain 5 lomapäivää viikossa. lähes kaikkialla muualla niitä on 6.
joten onko mulla lomaa kaksi viikkoa eli kahden viikon ma-pe vai jääkö toiselle viikolle vain ma-to, koska lauantaitkin lasketaan lomapäiviksi.
t.ap
ihan alasta, että palaako ne lauantaitkin vai ei. Kysy työnantajaltasi.
lokakuussa luultavasti liian vähän työpäiviä, jotta siitä kertyisi lomaa. eli 10 päivää