Onko sama mies sydämessä kuin vierellä?
Itse ajattelen ja toivon koo ajan palaavani ex luo..
on yksinäinen olo, mies ei ymmärrä eikä näe sitä millainen olen
Kommentit (26)
Mutta jos jatkaa kylmää linjaansa, ei ole kauan ) :
Mutta jos jatkaa kylmää linjaansa, ei ole kauan ) :
tavallaaan, ajan kanssa on taas näin, mutta mutta...
elämämme ensirakkauden kanssa ajautui erilleen, monestakin syystä mm. välimatka, sen hetkiset ongelmat (vanhempamme)
vuosien päästä olemme molemmat kaivanneet toisiamme, hän elää yksinää, mutta minulla on lapset ja työ sekä mies jota rakastan myöskin täällä. Meillä on satojen km välimatka, onneksi.
se on toi mun rakas aviopuoliso joka on mun sydämeni palo ja valo
Mutta aina ei ole ollut. Exäni kanssa ei ollut aina näin. Onneksi uskalsin tehdä siirtoni, hetkeäkään en ole katunut. Voin vain todeta, että vaihtamalla paranee.
Kaikkein paras on sydämessä ja vierellä, ei tarvi vaihtaa.
Juuri nyt EI ole sama mies... naimisissa ja yhdessä yli kakskyt vuotta, uusi rakkkaus seitsemän kuukautta toisaalla...
mies, en tiedä, onko ihan sydämessä kuitenkaan, en haluaisi häntä sinne päästää. Vierellä mies, jota kuitenkin rakastan, ja joka kanssa asiat ok, mutta takana yhteistä matkaa jo yli 20 vuotta, se välillä väsyttää.
Já on ollut koko tämän 11 vuoden taipaleen ajan ja tivottavasti ei koskaan katoa sydämestöni eikä viereltäni...
Ennen ei ollut, vaikka olin aviossa 15 vuotta.
Ei rehellisesti ottaen oikeastaan koko aikana.
Nyt olen löytänyt onneni, vihdoin. :)
Näin on ollut jo vuosia väkivaltaisen suhteen ja eron jälkeen ja tulee varmasti olemaan elämäni loppuun saakka.
en enää halua ketään miestä riesakseni:)
Ja kahden yksinäisen miehen sydämessä myös minä.
Ja sinkkuäiti olen.
Vaan mitä tehdä?
Toinen miehistä on kaikki sen henkinen mitä tarvitsen ja toinen taas kaikki ruumiillinen mitä tarvitsen.
Jatkan kai yksin oloa sitten?
Itse katsoin sairaalassa, kun yli 45 vuotta yhdessä olleet vanhempani halasivat ja pussasivat toisiaan ja rakastavat yhä.
Mulla oli sama aikomus, mutta 15 vuoden jälkeen mies alkoi juoda, kun hänen vanhempansa ja veljensä kuolivat. Siinä meni meidän perhe sitten:(
Näin on ollut jo vuosia väkivaltaisen suhteen ja eron jälkeen ja tulee varmasti olemaan elämäni loppuun saakka.
Sitä ennen oli vierellä vähän aikaa täysi kusipää ja sydämessä taas hieno nuoruuden rakkauteni. Onneksi on ollut hyviä kumppaneita ja vain yksi, onneksi lyhytaikainen, virhe.
eikä ole ketään sydämessänikään, molempiin toivoisin miehen saada, mielellään vain yhden :)