Onko sama mies sydämessä kuin vierellä?
Itse ajattelen ja toivon koo ajan palaavani ex luo..
on yksinäinen olo, mies ei ymmärrä eikä näe sitä millainen olen
Kommentit (26)
mies vierellä kuin sydämessä. Kamalaa kaivata ja ikävöidä ihmistä jota ei koskaan saa. Ja herätä sen viereltä jota ei rakasta. Mitä tuhlausta.
Ja tunne repii ja raastaa. Ja vaikka sen toisen saisikin, onko se sen arvoista...
ja sydämessä nainen joka halveksii minua huonouteni tähden. Ja sitten on vielä sivusuhde, joka minulla on pakko olla, että edes joku pönkittäisi haurasta pientä mieltäni.
Näin on ollut jo vuosia väkivaltaisen suhteen ja eron jälkeen ja tulee varmasti olemaan elämäni loppuun saakka.
Kiapuu olisi (YHDEN) miehen viereen ja rakkauteen, mutta mahtaako uskallusta löytyä? Yksin on ainakin turvassa...
on usein oman onnensa seppä.
Todellakin, mitä tuhlausta monellakin tapaa pitää vierellään korviketta ja haikailla oman lapsellisuutensa vuoksi jonkun saavuttamattoman perään koko ikänsä. Ehkä sen omansa arvon huomaa sitten, kun aika hänestä jättää ja on itse vuosikymmenet havitellut toisesta ihan turhaan.
Kohta käperryn rakkaan kainaloon, paras paikka maailmassa. :)
Toivon teille, joilla eri mies sydämessä, että saisitte sen oman miehen sinne sydämeenne tai sen sydämessä olevan vierellenne.
mies vierellä kuin sydämessä.
Kamalaa kaivata ja ikävöidä ihmistä jota ei koskaan saa.
Ja herätä sen viereltä jota ei rakasta. Mitä tuhlausta.