Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en tiedä, mikä on Nomination-koru. Joku muotioikku ilmeisesti, kun sitä jauhetaan kaikkialla?

Vierailija
08.12.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin. Kohta tätäkään ei kukaan enää muista.

Vierailija
2/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikilla muillaki on. Siihen kerätään sellaisia paloja. Mun 8v tyttökin haluaa kun muillakin on ja ehdottomasti kieltäydyn ostamasta vain muotioikun takia. On mielestäni todella ruma koru etenkin tytöille. Pojille vielä ehkä menettelee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikilla muillaki on. Siihen kerätään sellaisia paloja. Mun 8v tyttökin haluaa kun muillakin on ja ehdottomasti kieltäydyn ostamasta vain muotioikun takia. On mielestäni todella ruma koru etenkin tytöille. Pojille vielä ehkä menettelee...

Senhän saa itse tehtyä oikeinkin kivan näköiseksi.

Vierailija
4/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mikä se on, vaikka minusta se on ihan mummokorun näköinen ja ruma kuin fan. Et ilmeisesti lue mainoksia vaikkapa sanomalehdestä?

Vierailija
5/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalla ostettua rumia paloja joissa on erilaisia kuvia.

Vierailija
6/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mummojen aikaan osattiin tehdä vielä kauniita siroja naisellisia koruja.

Vierailija
7/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole todellakaan! :D Mummot edes tiedä mikä se on... Ja tuskin mummuja kiinnostaa keräillä hassunhauskoja, ehkä elämästään kertovia paloja siihen... Kyl mä näkisin että se on ennen kaikkea teinityttöjen koru.

Vierailija
8/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mummojen aikaan osattiin tehdä vielä kauniita siroja naisellisia koruja.

Mun mummolla oli juuri tuon nomination-korun näköinen rannekoru, ja minusta se oli hemmetin ruma. Oli mummolla toki kauniitakin koruja, mutta tuo yksi oli myös.

Vierailija
9/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta. Ihan perusmättöö.

Vierailija
10/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalla ostettua rumia paloja joissa on erilaisia kuvia.

Vierailija
11/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuan kyllä mikä siinä lapsia viehättää.

Vierailija
12/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milestäni ei todellakaan kaunis, missään nimeissä ei ainakaan persoonallinen ja joo kauniin saa erilaisilla osilla. Huoh! Ihan tusinatavaraahan tuo on. Mutta makuja on monia. Ja tosiaan vanha juttu kuten barbitkin.

Vierailija
13/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ne palat eivät ole kauniita vaikka olis minkälainen kuva siinä. Koru yleisilmeeltään tosi ruma sellainen möhkömäinen.

Vierailija
14/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole todellakaan! :D Mummot edes tiedä mikä se on... Ja tuskin mummuja kiinnostaa keräillä hassunhauskoja, ehkä elämästään kertovia paloja siihen... Kyl mä näkisin että se on ennen kaikkea teinityttöjen koru.

Hmm. Työskentelen valtionhallinnossa ja yksikössämme Nomination-koruja on naisilla ylitarkastajasta toimistosihteeriin.

Vierailija
15/20 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nominationia käyttävät teinit ja matalasti koulutetut aikuiset naiset.

Äitini ei ole kumpaakaan, ja silti käyttää :)

Tosin on ostanut pari 'kiinteää', eli joissa on yhdestä useampaan palaa valmiina, ja niihin ei voi lisätä tai vaihtaa paloja.

Itse suosin Thomas Saboa, on ranneketju (melkein täynnä jo :P) ja kaulakoru, jossa paikat kolmelle.

Vierailija
16/20 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo vanha juttu, ei mikään muotioikku. Lahjanosto rouvalle on ollut helppoa n. 6-7 vuotta tällaiselle 51v miehelle, riittää kun ostaa uuden Nomination-palan.

Vierailija
17/20 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination-korun valmistus on aloitettu v. 1987...

Vierailija
18/20 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se onkin merkki Suomn pienuudesta, sinne mahtuu aina vain yksi juttu kerrallaan.

T: Ulkosuomalainen

Vierailija
19/20 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotioikuksi. Joku täällä palstalla sattui aloittamaan ketjun siitä korusta ja nyt kaikki puhuu vaikka itse koru on jo vuosia vanha. Olihan se iso hitti jokunen vuosi sitten Suomessa ja ihan kiva koru minustakin. Mutta ei muotioikku ainakaan enää...

Vierailija
20/20 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se onkin merkki Suomn pienuudesta, sinne mahtuu aina vain yksi juttu kerrallaan.

T: Ulkosuomalainen

koska kaverillani on sellainen. Hänellä on ollut se yli 10 vuotta, osti sen ollessaan vaihdossa Italiassa. Kellään muulla tutullani ei ole Nominationia.

Ulkosuomalaiselle kommentoin sen verran, että kyllä näitä muoti-ilmiöitä on muissakin maissa, et vain ehkä huomaa oman kotimaasi muotivillillityksiä niin selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan