Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bambuinen hieno eko-tiskirätti ok lahja lapsen opelle jouluna?

Vierailija
08.12.2010 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 25 kukasta tai suklaarasiasta. Itse ilahtuisin, mutta en tosin olekaan ope.

Vierailija
42/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tiskirätti on loukkaava lahja? En kyllä ymmärrä ja ope olen. :O Musta bambuinen tiskirätti on loistava lahja verrattuna koristekippoihin tai suklaaseen. Tiskirätti ainakin tulisi käyttöön! Siitä vaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoimme tarhatädeille yksi vuosi Marimekon tiskirätit lahjaksi ja kiittelivät kovasti (vilpittömästi). Ensinnäkin ei ollut iänikuisia suklaita/tuikkukippoja/..., toiseksi lahja tuli taatusti käyttöön ja kolmanneksi marimekon tiskirättiä ei kukaan itse raaski ostaa.

Vierailija
44/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen mallin saajan mukaan, esim. saajan nimikirjaimen tms. Koskaan ei ole kukaan nyrpistänyt nenää tai suhtautunut mitenkään "oudosti". Voi tietysti olla, että ovat päivitelleet asiaa selkäni takana, mutta ihan vapaasti. :)

Laadukas, ajatuksella valittu tiskirätti ei ole loukkaava lahja. Joku Wettex-rulla olisi.

Vierailija
45/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä lahja ja kauniskin vielä.

Miljoona kertaa kivempi, kuin iänikuiset mukit, servetit, tuikkukipot, kynttilät jne.

terv ope

Vierailija
46/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit tiskirätin joululahjaksi siivoojallesi, ikään kuin hänellä ei olisi muuta elämää...

Jos mä olisin opettaja, en todellakaan keksisi miten tiskirätti halventaa minun työtäni.

Vierailija
47/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee käyttöön,muttei tarvitse olla ihan ikuinen:)

Mukit ja tuikkukipot saattaa jäädä käyttämättä ja suklaakin lihottaa;)

Minulle kivoin lahja oli vähän erilainen,todella hieno ja tyylikäs heijastin. On ollut useamman vuoden käytössä:)

terv.lastenhoitaja

Vierailija
48/48 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikun vaan paranee käytön myötä.

Hyvä lahjaidea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan