Onko bambuinen hieno eko-tiskirätti ok lahja lapsen opelle jouluna?
Kommentit (48)
Miksi tiskirätti on loukkaava lahja? En kyllä ymmärrä ja ope olen. :O Musta bambuinen tiskirätti on loistava lahja verrattuna koristekippoihin tai suklaaseen. Tiskirätti ainakin tulisi käyttöön! Siitä vaan! :)
Annoimme tarhatädeille yksi vuosi Marimekon tiskirätit lahjaksi ja kiittelivät kovasti (vilpittömästi). Ensinnäkin ei ollut iänikuisia suklaita/tuikkukippoja/..., toiseksi lahja tuli taatusti käyttöön ja kolmanneksi marimekon tiskirättiä ei kukaan itse raaski ostaa.
Valitsen mallin saajan mukaan, esim. saajan nimikirjaimen tms. Koskaan ei ole kukaan nyrpistänyt nenää tai suhtautunut mitenkään "oudosti". Voi tietysti olla, että ovat päivitelleet asiaa selkäni takana, mutta ihan vapaasti. :)
Laadukas, ajatuksella valittu tiskirätti ei ole loukkaava lahja. Joku Wettex-rulla olisi.
Oikein hyvä lahja ja kauniskin vielä.
Miljoona kertaa kivempi, kuin iänikuiset mukit, servetit, tuikkukipot, kynttilät jne.
terv ope
antaisit tiskirätin joululahjaksi siivoojallesi, ikään kuin hänellä ei olisi muuta elämää...
Jos mä olisin opettaja, en todellakaan keksisi miten tiskirätti halventaa minun työtäni.
tulee käyttöön,muttei tarvitse olla ihan ikuinen:)
Mukit ja tuikkukipot saattaa jäädä käyttämättä ja suklaakin lihottaa;)
Minulle kivoin lahja oli vähän erilainen,todella hieno ja tyylikäs heijastin. On ollut useamman vuoden käytössä:)
terv.lastenhoitaja
ja eikun vaan paranee käytön myötä.
Hyvä lahjaidea.
Enemmän kuin 25 kukasta tai suklaarasiasta. Itse ilahtuisin, mutta en tosin olekaan ope.