Mita mielta miehen "suhteesta" ex-tyokaveriinsa? Tekstittelee paljon!!!!!
En tieda miten nyt suhtautuisin tahan. Mies unohti puhelimensa kotiin eilen ja ma sitten tein sille tarkastuksen.
Mies on viestitellyt monta kertaa entisen tyokaverinsa kanssa, parhaimmillaan oli lahettanyt talle 12 tekstaria yhden paivan aikana.
Viestit olivat aika viattomia, lahinna juorusivat tyoasioista, mutta mieheni on kaynyt entisella tyopaikallaan muutaman kerran tuota naista tapaamassa, seka pyysi tuota naista omalle tyopaikalleen kaymaan, ja mainitsi etta jos menisivat toiden jalkeen drinksuille.
Onkohan niilla jotain suhdetta vai ei? Noin 3 viikkoa sitten mies kyseli tuolta naiselta etta onko hanella talla hetkella miesystavaa?? Ei ollut.
Haluaisin sanoa miehelle milloin aikoo jaada tuonne kaupunkiin yoksi (jossa siis on toissa), koska niin suunnittelivat etta menevat sitten ulos tuulettumaan. Mutta miten, sanonko vain etta luin kaikki viestisi?
Ja historiana voin kertoa etta muutama vuosi sitten epailin etta miehella oli jotain pelia eraan toisen tyokaverin kanssa, koska juuri tekstareista jai kiinni.
Kommentit (10)
tapaamassa jotain entistä MIESpuolista työkaveriaan, niin tekstaisiko hänelle, että "onko tällä hetkellä tyttöystävää?" Tuskin. Miehesi virittelee nyt jotain lähempää tuttavuutta tuon naisen kanssa.
Minä en. Ystävien kanssa ei välttis viestitellä joka päivä ollenkaan, voi mennä viikko tai viikkojakin. Eikä edes tapaamisen sopimiseen mene yli 10 viestiä yleensä.
Minusta ap on aivan syystä huolissaan.
tapaamassa jotain entistä MIESpuolista työkaveriaan, niin tekstaisiko hänelle, että "onko tällä hetkellä tyttöystävää?" Tuskin. Miehesi virittelee nyt jotain lähempää tuttavuutta tuon naisen kanssa.
Mutta musta tossa on jotain hämärää. 12 viestiä samalla naiselle päivässä kuulsotaa oudolta. Myös drinksuille meno, kun eivät kerran ole enää edes työkavereita. Ja miksi pitää kysyä miesystävästä? Ja tuulettuminen kuulostaa enemmältä kuin vain yksi lasillinen ja kuulumisien vaihtaminen.
Itsellänikin on esim. opiskeluaikaisia miespuolisia kavereita ja voisin hyvin kuvitella meneväni heidän kanssaan drinksuille. Erona on kuitenkin se, että myös mieheni tuntee nämä ihmiset nykyään ja he ovat yhteisiä ystäviämme, eivät vain minun ystäviä.
Vastaavassa tilanteessa, jotakin lämmintä olettaisin näiden kahden välilä tapahtuneen. Huolettaisi.
Mutta musta tossa on jotain hämärää. 12 viestiä samalla naiselle päivässä kuulsotaa oudolta. Myös drinksuille meno, kun eivät kerran ole enää edes työkavereita. Ja miksi pitää kysyä miesystävästä? Ja tuulettuminen kuulostaa enemmältä kuin vain yksi lasillinen ja kuulumisien vaihtaminen. Itsellänikin on esim. opiskeluaikaisia miespuolisia kavereita ja voisin hyvin kuvitella meneväni heidän kanssaan drinksuille. Erona on kuitenkin se, että myös mieheni tuntee nämä ihmiset nykyään ja he ovat yhteisiä ystäviämme, eivät vain minun ystäviä.
Minulla on paljon ystäviä, miehiä myös. Käyn heidän kanssaan ulkona ja välillä olen yötä, sovitusti. Onneksi omalla miehelläni on hyvä itsetunto ja hän luottaa minuun. Tuollainen kyttääminen on sairasta.
jos tietää siun puhelinta ratsaavan niin ei ainakaan tuota kovin salaisena pidä.
Mää en haluaisi tietää mitään, mikä pistäisi mun mielikuvituksen laukkaamaan. Niin joo, ja siksi, kun se on väärin ja laitonta... :D
Ei tuo kamalan huolestuttavalta kuulosta, en mäkään tilitä miehelle kaikkia tekstareita mitä vaihtelen, mutta ymmärrän että voi jäädä vähän kaihertamaan.