Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä mieltä anoppinne on TEISTÄ?

Vierailija
08.12.2010 |

Täällä taas pyörii näitä anoppikeskusteluja, niin ajattelin tehdä tällaisen aloituksen. Listatkaa tuomioita, mitä anoppinne on teistä antanut. Olivat ne sitten hyviä tai huonoja. Minä aloitan:

-Minun syyni, että mieheni muutti kotoaan pois luokseni 17-vuotiaana.

-Minun syyni, että mieheni kävi armeijan sivarin sijaan.

-Minun syyni, ettei meillä ole vielä lapsia. Olemme 25-vuotiaita.

-Minun syyni, että mieheni pakertaa yliopistossa ja töissä samaan aikaan. Teen niin itsekin.

-Minun syyni, että anoppi ei näe poikaansa yhtä paljon kuin silloin kun mieheni asui vielä kotona.

-Mitään hyvää anoppi ei ole minusta koskaan sanonut. Kaikki on aina minun syytäni, mutta en jaksa asiasta tapella anopin kanssa :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen se joka muistaa heidän merkkipäivänsä, keksii ne nappilahjat, sopii vierailuista, suunnittelee muutenkin tapaamiset, ilmoittelee lasten kuulumisista.

Ei kait se kovin huonoa tykkää, minustakin anoppi on ihan jees.

Vierailija
22/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juuri koskaan edes puhunut mulle suoraan, vaikka samassa kahvipöydässä olimme, puhui ja toimi kuin minua ei olisi olemassakaan.

Oletan siis, että ei minusta tykännyt, ja nykyään varmaan on tyytyväinen, kun ei minua tarvitse edes tavata enää.

Mutta tämä nainen ei kyllä välitä kenenkään lapsensa puolisoista, yhden sietää, kun tämä on apuna niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rivien välistä olen tulkinnut että pitää minua ärsyttävänä, äänekkäänä ja moraaliltani arveluttavana.

Hän siis sanoo sellaisia asioita kuin että "en voi sietää ihmisiä jotka - - -" asioista jotka pätevät minuun, ei kuitenkaan sano ettei voi sietää minua.