Kyllästyttää olla työyhteisössä aina se palkkaluokkien alin..
Opiskelee menisin unelma ammatin heti jos pääsisin ja olisi taloudellisesti mahollista, mut ei ole =(
Miksi ei voida tukea kunnolla perheellisiä jo elämässä askeleita ottaneita (eli asuntolainaa, autolainaa)jotta pääsisi vaihtaa alaa..
Miksi kouluarvosanat 10 vuoden takaa määrittelevät kohtaloani loppuelämän?
Joo oli pakkop purkaa, ärsyttää!
Kommentit (3)
ei kouluarvosanat määrittele mitään.
itse olen ihan näillä avuilla aikuisiällä opiskellut. on avoimia korkeakouluja joissa voi opiskella pikkuhiljaa uuden tutkinnon korkeakoulusta eikä ne kysy päästötodistuksia.
olin itsekin aina alinta kastia työpaikalla ja ärsytti tehdä niska limassa töitä pikku palkalla. ja sitten piti vielä pihistellä ku ei ollu varaa mihinkään. se oli kierre, jonka päätin katkasta. meni siihen 4 vuotta mutta katkes.
ei se kaikille sovi, mutta itse päätin tehä asialle jotain, ihan tosissaan. pikku hiljaa se etenee.
kakkoselle vastaus tein yksinkertasesti liikaa töitä että koulu kärsi..
kolmoselle: Haaveilen kätilön ammatista, onko sekin mahollista suorittaa avoimissa? löysin juuri kaksi kurssia jotka oli avoimessa muttoa tuleeko kaikki osat sinne suoritettavaksi? uutta ja outoa..
kannattanut tehdä ne läksyt ja lukea kokeisiin, etei tarvii itkeä täällä av-palstalla myöhemmin?