Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle on aivan sama, onko joku homo tai lesbo, mutta miksi siitä pitää tehdä niin suuri haloo?

Vierailija
07.12.2010 |

Minä olen niin homo ja minä olen niin lesbo, jos joku kohtelee samalla tavalla kuin muitakin ihmisiä, heti leimataan homovihaajaksi. Miksi pitää olla niin esillä? Miksei homot ja lesbot voi tajuta, etteivät he ole sen parempia ihmisiä vain siksi, että ovat erilaisia? Saatana.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos itse lopettaisit haloon tekemisen, siihenhän se heti loppuis.

Vierailija
2/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko esim. että miksi homo ottaa puolisonsa mukaan linnaan? Tai tanssii siellä hänen kanssaan? Onko hänellä pienempi oikeus siihen kuin heterolla naapurilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esillä rakkaittensa kanssa samalla tavalla vapaasti kuin heteroparit ovat aina olleet. Suuteleehan Räsänenkin pappismiehensä kanssa ihan julkisesti iltapäivälehdessä.

Mutta jos tekisikin haloon, niin olisihan se aika ymmärrettävää. Homoseksuaalit ovat joutuneet vuosisatojen ajan olemaan piilossa ja piilottamaan rakkauttaan. Nyt kun maailman on parempi paikka he ovat vapaasti osoittaa rakkauttaan niin ilman muuta ja kaikin mokomin ainakin minun puolestani! Kyllä maailmaan rakkautta ja rakkauden osoituksia mahtuu! Se ei vähennä minun heterouttani tai kaada minun maailmaani. :)

Vierailija
4/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterothan ei nosta mitään haloota esim. häistään. Ihan vaatimattomasti piipahtavat aina maistraatissa arkiasuissaan. Heterot ei myöskään koskaan puhu puolisoistaan tai perheistään kun se on ihan jokaisen yksityisasia.

Vierailija
5/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko heteroillekin samojen (normaalien) asioiden tekeminen haloota?

Vierailija
6/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, ettei minun ja kumppanini samasta sukupuolesta nostettaisi haloota. Mutta kun se nostetaan.

Tällä palstalla, missä tahansa keskustelupalstalla, muualla mediassa, arjessa. Naapurit kommentoivat törkeyksiä, sain kaasua pridekulkueessa naamalleni, uskovaisee sukulaiset ovat hylänneet. Jatkuvasti saan kuulla miten Räsänen et comp. nostavat haloota. Pliis lopettakaa, säätäkää lait tasa-arvoisiks ja kohdelkaa ihmisenä. Kiitos.

Vierailija
7/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun MINÄ ole lesbo ja kaikki haukkuu, MINÄ en tee asiasta haloota vaan kaikki myyt nyyhnyyh". Itsehän sä juuri asiaas hehkutat? Olisit vain hiljaa rivissä, niin ei tarttis valittaa. Soita ihmeessä vielä seiskalehteen, kuinka pahalta tuntuu olla lesbo ja niin sorrettu että.

ap

Vierailija
8/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua oikein vaivaa? Mene hoitoon!

Vierailija
9/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun MINÄ ole lesbo ja kaikki haukkuu, MINÄ en tee asiasta haloota vaan kaikki myyt nyyhnyyh". Itsehän sä juuri asiaas hehkutat? Olisit vain hiljaa rivissä, niin ei tarttis valittaa. Soita ihmeessä vielä seiskalehteen, kuinka pahalta tuntuu olla lesbo ja niin sorrettu että.

ap

Kyllä, kun ihmiset haukkuu ja sortaa niin se en ole minä, joka asiasta tekee numeron. Miten se voisin olla minä?

Vierailija
10/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lesbo- tai homopari varmaan ihan mielellään eläisi ihan tavallista elämää, mutta ympäristö kohkaa... kuten sinäkin ap

Vierailija
11/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tollasia ihmisiä kuin ap on olemassa.

Vierailija
12/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun homot ja lesbot tuovat sitä homouttaan esille koko ajan ja joka käänteessä.

Ovat tyrkympiä homoudessaan kuin pahinkaan Tukiainen. Olisivat tosiaan hiljaa rivissä niin kuin muutkin.

Vierailija
13/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterothan ei nosta mitään haloota esim. häistään. Ihan vaatimattomasti piipahtavat aina maistraatissa arkiasuissaan. Heterot ei myöskään koskaan puhu puolisoistaan tai perheistään kun se on ihan jokaisen yksityisasia.

Vierailija
14/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisilla jutuilla (oli provo tai ei) ihan oikeasti pahoitat monen ihmisen mielen?

Vierailija
15/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun homot ja lesbot tuovat sitä homouttaan esille koko ajan ja joka käänteessä.

Ovat tyrkympiä homoudessaan kuin pahinkaan Tukiainen. Olisivat tosiaan hiljaa rivissä niin kuin muutkin.

Vierailija
16/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minun mielestäni aivan samassa kategoriassa kuin mamutkin. Jos jonkun naama tai sanomiset ei miellytä, niin haukutaan homovihaajaksi. Otetaan aina esille se homovihakortti. Sitten vaaditaan kirkkohäitä, adoptioita ja muuta saastaa. Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa, että olet homo tai lesbo.

Vierailija
17/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan provokatiivisesti.totsein tämän taas kerran kun näin miten kaksi lesboa jakoivat kielareitaan Särkänniemessä siinä mun vieressäni istuessaan. Ei kukaan heteropari kyllä tule lasten huvipuistoon imeskelemään toisiaan...

Vierailija
18/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

eihän tässä haloota ole nostamassa kukaan muu kuin ap itse o_o

Vierailija
19/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minun mielestäni aivan samassa kategoriassa kuin mamutkin. Jos jonkun naama tai sanomiset ei miellytä, niin haukutaan homovihaajaksi. Otetaan aina esille se homovihakortti. Sitten vaaditaan kirkkohäitä, adoptioita ja muuta saastaa. Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa, että olet homo tai lesbo.

Homoja ei oikeasti vihata, homot vain väittävät ett heitä vihataan. Sitten kuitenkin sanot, että homojen vaatimukset tasa-arvoon ovat saastaa!

Vierailija
20/42 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mennä kavereinesi takaisin sinne mistä tulit tänne. Tämä palsta, vaikkakin kiukkuinen, on ollut vuosia todella viihdyttävä paikka, ja nyt se on teidän takia menossa kohti viemäriä ja vauhdilla. Miksi tulitte tänne? Savustettiinko tai bannattiinko teidät ulos sieltä missä melskasittekin? Av on todella legendaarinen palsta on ja on hirveä sääli jos se kokee kuoleman muutaman idiootin takia.