Kamalaa.Miksi tytär saa toimia vastuullisessa työssä vaikka äitinsä tehnyt itsarin
ja tytön mielenterveys häiriintynyt.Kyseessä Turkulainen n.20vuotias blondi jolla sekava mielentila,Katselee välillä pitkin maata,toisinaan juo kuin sika jne.On äitipuoli joka alkoholisti,myös elossa oleva isä juo.Mihin voin tytöstä ilmoittaa,poliisille?
Kommentit (12)
Kaikki itsarin tehneiden lapset pitäisi eristää yhteiskunnasta, etteivät vaan pääse tekemään mitään.
ja jotain haluat rivien välistä kertoa.
osaavat siellä sitten valmistautua, jos masentunut blondi julkeaa lisääntyä.
Munkin isä on tehnyt itsarin. Juoppokin oli. Miten mä voin olla töissä?! Oisko mun pitänyt sanoa työhaastattelussa että mun isä oli juoppo ja teki itsarinkin. Täytyypä laittaa se CV:hen että tietävät olla palkkaamatta jatkossa.
isä juoppuhullu kunnes viinaan kuoli ja äiti itsarin tehnyt. Etkö ole kuullut, ettei historia aina välttämättä toista itseään? Kuolisit varmaan jos tietäisit mitä työtä teen, ja ihan selvin päin ja täyspäisenä (tai siis kuka nyt on oikeasti täyspäinen, voitaisiin kai kysyä?)
Työhönsopivuuden arvoi hänen esimiehensä, terveydentilan hoitoalan ammattilaiset ja poliisille asia ei kuulu ellei hän ole syyllistynyt rikokseen. Toisten ihmisten mielenterveys ja perheasiat eivät kuulu sinulle millään tavalla, sinuun kohdistuvat virkavirheet ilmoitetaan esimiehelleen ja rikokset poliisille.
voisi ilmoittaa polisiille kun herjaat ja loukkaat toisen kunniaa julkisesti (noilla tiedoilla taatusti joku tytön jo tunnistaa).
Työhönsopivuuden arvoi hänen esimiehensä, terveydentilan hoitoalan ammattilaiset ja poliisille asia ei kuulu ellei hän ole syyllistynyt rikokseen. Toisten ihmisten mielenterveys ja perheasiat eivät kuulu sinulle millään tavalla, sinuun kohdistuvat virkavirheet ilmoitetaan esimiehelleen ja rikokset poliisille.
Asiahan on juuri näin!
voisi ilmoittaa polisiille kun herjaat ja loukkaat toisen kunniaa julkisesti (noilla tiedoilla taatusti joku tytön jo tunnistaa).
tällaisia aloituksia joissa paljastetaan ihmisistä ihan liikaa, jos ovat tosia.
sekaisin tai tämä kertomansa tapaus, sen verran huonoa suomea kirjottaa että ei voi olla täysin järjissään.
yrittänyt lukuisia kertoja itsemurhaa.Blondi hänkin.
Joskus voi olla näin.