* ♥ * KESÄKERTTUJEN ESITTELYT, LA:T JA SYNNÄRIT * ♥ *
[color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color]
[color=fucshia][size=5] Lista on tarkoitettu kaikille, jotka odottavat pienokaistaan syntyväksi KESÄKUUSSA 2006. Toivotaan rauhallista masunkasvatusaikaa jokaiselle!! [/size][/color]
1.6
[b] Juuni24 SATKS [/b]
2.6
[b] Charlotte PS [/b]
3.6
4.6
5.6
[b] Nearoosa OYS [/b]
6.6
7.6
8.6
[b] Pienokainen KYS [/b]
9.6
[b] Suhmura80 OKS [/b]
10.6
11.6
12.6
[b] Lapinmamma LPKS [/b]
13.6
14.6
15.6
[b] Pöhköfantti VAS [/b]
16.6
[b] Annamiina OYS
Marie76 JS [/b]
17.6
[b] Rölli K-HKS [/b]
18.6
[b] KiWi81 K-HKS [/b]
19.6
20.6
21.6
[b] Caneela [/b]
22.6
[b] Amanda81 PKKS [/b]
23.6
24.6
25.6
26.6
27.6
28.6
29.6
30.6
Ilman tarkempaa la:aa odottavat:
[b] Krisse-79 KOS tai NKL [/b]
[color=palevioletred] ***********************************************************
♥ [b] TURVALLISTA ODOTUSTA [/b] ♥ [/color]
[color=purple] Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:
EKKS= Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS= Hyvinkään aluesairaala
JS= Jorvin Sairaala
K-HKS= Kanta-Hämeen keskussairaala
K-SKS= Keski-Suomen keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
KOKS= Kymenlaakson sairaala
KPKS= Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KYS= Kuopion Yliopistollinen Sairaala
KOS= Kätilöopisto
KOS/H= Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS= Loimaan aluesairaala
LKS= Lapin Keskussairaala
LPKS= Länsi-Pohjan keskussairaala
LUS= Länsi-Uudenmaan aluesairaala (Tammisaari)
LS= Lohjan Sairaala
MKS= Mikkelin keskussairaala
NKL= Naistenklinikka
OKS= Oulaisten keskussairaala
OYS= Oulun Yliopistollinen sairaala
PHKS= Päijät-Hämeen keskussairaala
PKKS= Pohjois-Karjalan keskussairaala
PS= Porvoon sairaala
RAS= Raahen aluesairaala
SATKS= Satakunnan keskussairaala
SEKS= Seinäjoen keskussairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
TAYS= Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS= Turun yliopistollinen sairaala
VAS= Vammalan aluesairaala
VKS= Vaasan keskussairaala[/color]
[color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color] [color=plum][size=6] ♥[/size][/color] [color=Palevioletred][size=5] ♥[/size][/color]
[color=fucshia][size=5] Tässä tulee KESÄKERTUT![/size][/color]
[color=purple]
Nimimerkki: Amanda81
Asuinpaikka: Itä Suomi
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Monesko lapsi tulossa: Ensimmäinen
Nimimerkki: Annamiina
Asuinpaikka: Oulu
Oma ja miehen ikä: 27 ja -
Monesko lapsi tulossa: Toinen
Nimimerkki: Caneela
Asuinpaikka: Helsinki
Oma ja miehen ikä: 29 ja 31
Nimimerkki: Charlotte
Asuinpaikka: Itä-Uusimaa
Oma ja miehen ikä: 29 ja 31
Nimimerkki: Juuni24
Asuinpaikka: Satakunta
Oma ja miehen ikä: 24 ja 23
Nimimerkki: KiWi81
Asuinpaikka: Kanta-Häme
Oma ja miehen ikä: -81 ja -81
Nimimerkki: Krisse-79
Asuinpaikka: Vantaa Tikkurila
Oma ja miehen ikä: 26 ja 24
Monesko lapsi tulossa: Kolmas
Nimimerkki: Lapinmamma
Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä: 24 ja 26
Nimimerkki: Marie76
Asuinpaikka:
Oma ja miehen ikä: 29 ja 34
Nimimerkki: Marieela
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Oma ja miehen ikä: 35 ja 32
Monesko lapsi tulossa: Kolmas
Nimimerkki: Nearoosa
Asuinpaikka: Oulu
Oma ja miehen ikä: -78 ja -77
Nimimerkki: Pienokainen
Asuinpaikka: Pohjois-Savo
Oma ja miehen ikä: 31 ja 36
Monesko lapsi tulossa: Kuudes
Nimimerkki: Pöhköfantti
Asuinpaikka: Pirkanmaa
Oma ja miehen ikä: 24 ja 30
Nimimerkki: Rölli
Asuinpaikka: Loppi
Oma ja miehen ikä: 37 ja 37
Monesko lapsi tulossa: Kuudes
Nimimerkki: Suhmura80
Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa
Oma ja miehen ikä: -80 ja -75
Kommentit (43)
Onpas teitä paljon jo, kivaa!
Mä yritän kaikin voimin päästä tälle puolelle tässä muutaman päivän siään. Olis niin ihana olla kesäkerttu!!!
Sä oot Marieela niin helmi!! : )
Tarrasukkia kaikille odottajille!
Ja heittäkää köysi ni saan otteen ; )
Soffu (joka ihka ekaa kertaa kirjoittaa odottajien puolelle)
Monen vuoden yrittämisen jälkeen meille siis ilmestyi testiin kaksi viivaa! Alussa vielä ollaan (rv4+5), ja vaikea uskoa asiaa todeksi. Totta se kuitenkin on, kävin tänään YTHS:llä ultrassa ja kyllä siellä limakalvojen keskellä jokin pyörylä kölötteli!
Nimimerkki: Nandiitti
Oma ja miehen ikä: minä 28, mies 29
Asuinpaikka: Turku
Monesko tulossa: ihka ensimmäinen
Synnytyssairaala: TYKS
LA: 22.6.2006
Kiva nähdä täällä palstalla ja vielä kesäkerttujen listalla joku, jonka lapsille on tulossa lähes yhtä pieni ikäero kuin meillä... :))
Charlotte ja poika pian 5kk (05/05) ja rv7+4
Nimimerkki: kukka_80
Oma ja miehen ikä: 25 ja 32
Asuinpaikka: Helsinki
Monesko tulossa: ensimmäinen
Synnytyssairaala: NKL (tai KOS)
LA: 9.06.06
Kävin eilen aamulla YTHS:llä alkuraskauden ultrassa ja alan vihdoin uskoa, että olen todella raskaana. Kuukautisista laskettu rv on nyt 6+2. Ultrassa näkyi ruskuaispussi ja sikiön mitaksi lääkäri sai 6,1 mm. Kaikki siis kunnossa. Sikiökaikuakin havaittiin - niin, että kai siellä pienen pieni sydän jo lyö...
:) kukka
En oo pahemmin näitä harrastellu, mutta jospa nyt sitte---
Meille on tulossa neljäs, la 8.6. 2006. Synnärinä OYS, kumpiki ollaan kolmekymppisiä.
Kolme ekaa suju helposti, tämä pelkkää oksentamista jo ennen kuukautisten oletettua alkamisaikaa. Tuntuu, että tikahdun jo nyt. Onneksi mies on kultanen ja auttaa, mitä voi. Koitetaan selvitä! :)
Kumpiki kolmekymppisiä
neljäs lapsi ja OYS.
la 8.6. 2006
Olo on karmea, oksennan vuorokauden ympäri (mitä en oo aiemmin tehny). Mies koittaa olla apuna ja tukena ja vitsailee kaksosista - jos se on oksennusriippuvainen juttu, niin meille kyllä tulee kolmoset! :)
Huomasin, että olet käynyt YTHS:llä ultrassa. Onko se yleisesti mahdollista? Siis voikohan jokaisella yths:llä käydä utrassa, vai onkohan se Helsingin etuoikeus?:) Soititko ja varasit ajan, vai kävitkö jo ennen raskauden varmistumista Yhts:llä...
Kerro siis vaan kaikki!;)
Tulipas taas sekavaa kysymys-hässäkkää.. Mut siitä tietää, että olen innostunut asiasta!;)
Tarrasukkia kaikille!!!:)
Onpa hieno lista, ihanaa, kun ihmiset jaksaa nähdä vaivaa =)
Elikkäs tässä tietoa:
Nimim. Katalin
Kotipaikka: Turku
Minä 29, mies 31
Toista odotellaan
LA 9.6. ja sairaala TYKS
Mulla oli tänään eka neuvola. Kauheen aikasin, rv 6 + 4, mutta kivahan siellä taas oli käydä. Täyteltiin papereita ja mittailtiin verenpaine, eipä juuri muuta. Nyt ei kun vaan joukolla masuja kasvattelemaan!
Nimimerkki: kisumisu83
Asuinpaikka: Järvenpää, etelä-suomi
Oma ja miehen ikä: 22 ja 20
Monesko lapsi tulossa:toinen
laskettu aika 15.6 kos tai hyvinkää (unohtui sen lyhenne katsoa)
Unohdin tuossa aikasemmassa viestissä kiittää hienosta kesäkerttu-pinosta!!:)
(vai kiitinköhän jo päivämmällä....) Raskausoireena hajamielisyys!;)
Nyt kutsuu nukkumatin maailma!:) tai ehkä pikkusen katson BB:tä... ;)
Kiitos ihan mielettömästi listaemolle kun jaksasit väsätä tällaiset upeat sivut!!!
Elikkäs meidän tiedot siis:
Nimierkki: MiljaMaaria
Iät: 27 ja mies 30
Asuinpaikka: Vaasa
Lapset: Poika 04/05
LA: 5.6.2006
Synnäri: VKS
LA voi toki muuttua vielä neuvolakäynnillä mutta ilmoittelen sit uuden la:n!
Öitä!
Ajattelin sitten minäkin ilmoittautua mukaan...
Nimimerkki: myy85
Oma ja miehen ikä: minä 20, mies 28
Asuinpaikka: Tampere
Synnytyssairaala: TAYS
LA:14.6.2006
Huh...keskenmenon pelko on kova, johtuen pco:tani ja siitä, että jouduin syömään clomifenia että tulin edes raskaaksi. Täytyy vain toivoa, että kaikki olisi hyvin, siitä syystä varailin jo varhaisultra-aikaakin, mutta sain sen vasta raskausviikolle 8+6, tuntuu vaan odottelu kovin turhauttavalta. koskiklinikan vastaanottovirkailijakin oli kovin tyly=(
Onpas meitä kesäkerttuja paljon jo, ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää :)
Nimi: Rosa_81
Iät: minä 24, mies 25
Asuinpaikka: Vantaa
Monettako odotetaan: toista
Synnäri: KOS
Kiitos Marieela vaivannäöstä :)
Kipittää kiireesti mukaan! Marieelalle tuhannet kiitokset upeista listoista!!
Nimimerkki: Miitsu
iät: 25 molemmat
asuinapaikka: Kymenlaakso
Synnäri: KOKS
LA: näillä tiedoilla 18.6
Ihanaa olla kesäkertuissa!! Toivotaan että tästä suuresta joukosta kaikki saa kesäkuussa oman nyytin kainaloon!
Amanda81:
Päädyin YTHS:lle ultraa vähän erikoisella tavalla. Olin varannut ajan gynekologille, koska lasta on toivottu meillä jo vähän yli vuosi, ja ajattelin, että pitäisiköhän alkaa tekemään jotain tutkimuksia. No - sitten tulinkin vihdoin raskaaksi (tein kotona raskaustestin), ja soittaessani neuvolaan, siellä sanottiin, että YTHS:llä voitaisiin tehdä alkuraskauden ultra, jos sinne on kerran aikakin jo valmiina.
Mutta luulisin, että muutkin pääsevät halutessan ultraan. Ainakin minulle sanottiin Helsingin ajanvarauksessa, että kaikilla gynekologeilla on ultrauslaite, ja itse asiassa muistan, että mua on ultrattu siellä myös ihan tavallisilla käynneillä.
Tämänkertainen ultraus ei maksanut kuin erikoislääkärin käyntimaksun (4 ¿), joten kannattaa kokeilla varata aika. Onhan se tosi hyvä, jos voidaan jo alkuvaiheessa sulkea pois niin kohdun ulkoisen raskauden kuin tuulimunaraskaudenkin vaara. Ainakin minusta tuntui valtavan helpottavlta nähdä, että kaikki on niin kuin pitääkin. Olin ihmetellyt sitä miksi tunne kipristelyä, vihlontaa ym. kokoajan vain vasemmalla puolella vatsaa, ja nyt lääkäri kertoi, että kohtuni on kallellaan vasemmalle, mutta suoristuu ajan myötä alkaessaan kasvaa.
Siis tällainen pitkä sepustus.
Toivottavasti saat ajan pian!
Meille kolmas " rusina" tulossa. Esikois poika 2,5v ja kuopus tytär 1v. " Rusinaa" odottelemme saapuvaksi LA 12.6.2006 ja SatKs on synnytyssairaala Porissa.
Eilen olin UÄ:ssa ja yksi sikiö, jolla sydän pamppaili löytyi kohdusta. Pysyisipä nyt sitten siellä...
Kiitokset listaemoille =))
Minä 29v ja mies 33v.
Porissa asutaan.
Hoitoalalla työskentelen =)
Meitähän on jo paljon!=) Kiva!
Nimimerkki:Mamma0406
Asuinpaikka:Pohjois-Pohjanmaa
Oma ja miehen ikä:21 ja 23
Toinen lapsi tulossa=)
LA 19.06.2005 OYS
Olen 25 ja mies samoin. Toista odotetaan ja la on 5.6 eli rv 7+2 on menossa. Tuleva synnytyssairaala on K-Sks, ensimmäisen synnytin Mikkelissä.
Pari haamua olen testannut. Nyt kai olis sit rv4+1. Rinnat kyllä tuntuu kipeiltä, joten siitä saan varmuutta, että eiköhän tässä raskaana olla. Huomenna kyllä testaan vielä aamupissasta, jos tulis vähän vahvempi viiva. Takana 2 km:a ja tuulimunaraskaus, joten ei vielä pitkään aikaan pysty riemusta hyppimään kattoon. Ehkä sit np-ultran jälkeen ;-).
Nimimerkki: neronja
Oma ja miehen ikä: 36 ja 43
Asuinpaikka: Kainuu
Monesko tulossa: viides (p 8/98, t 1/00, t 6/01 ja t 11/02)
Synnytyssairaala: KAKS
LA: 27.6.2006