Olen 43 vee ja äitini mielestä minun ei saisi ottaa tatuointia
Kerroin haluavani sellaisen. Äiti meni todella kärsivän näköiseksi ja itkuiseksi, etten vain "pilaa" itseäni.
Otan sen sitten 80 veenä vissiin.. huoh.
Kommentit (22)
Ajattelin että sitten kun täytän 90v otan.
äidiltäsi luvan tatuoinnin ottoon? :D
Mutta juttelen äitini kanssa ja en haluaisi hänen pahoittavan mieltään
Mutta juttelen äitini kanssa ja en haluaisi hänen pahoittavan mieltään
vissiin ihan terve ole, jos tuosta mielensä pahoittaa...
terve mutta hänen mielestään tatuoinnit on rumia ja pahoja. hän on aika vanha joten ymmärrettävää.
ja olemme varsin läheisiäkin. Silti en äitini suostumusta edes kyselisi vaan jälkeenpäin ehkä voisin tatuointia esitellä. Eikä äitini myöskään minua kiellä tekemästä asioita (saati ala itkua tihrustamaan)vaan luottaa, että aikuisena ihmisenä osaan tehdä itse päätökseni.
Epävarmojen, teinien ja linnankundien juttujahan noi on!
Kukaan itsetietoinen aikuinen ei halua tatskaa!
itse asiassa olis aika makeeta jos niitä olis paljon ja piilossa. en siis halua näkyvälle paikalle, vaan esim. pakaroihin, reisiin, vatsaan, selkään, rintoihin :D
ap
On todella naurettavaa, kun keski-ikäinen nainen haluaa osoittaa "nuorekkuuttaan" ottamalla tatuoinnin... ei se iho enää missään kohdassa olen niin kimmoisa, että se vanha kapakkaruusu näyttäisi hyvältä.
Vanhalla kapakkaruusulla tarkoitan siis sitä kuvaa, en häntä, johon kuva isketään :D
Okei... ap on täällä kohta vaahtoamassa, miten hän ei ole mistään kohtaa repsahtanut, on hirmu timmissä kunnossa ja nuoret miehet viheltää perään ja aina luullaan ainakin 10 v. nuoremmaksi :D
kiva niitä sitten vanhana esitellä iholla ruttuperhonen, rutturuusu jne.
Epävarmojen, teinien ja linnankundien juttujahan noi on!
Kukaan itsetietoinen aikuinen ei halua tatskaa!
Minulla on tatuoituna kuolleen poikani nimi, sekä pieni tatuointi hänen muistolleen. Sillälailla on poikani kanssani kokoajan. En ole epävarma, en teini enkä edes linnakundi... Haluan vain muiston lapsestani ja oma on vartaloni.. Jos et itse pidä tatuoinneista on se sinun ongelmasi. Ne voivat olla myös todella kauniita. Toki on myös huonosti tehtyjä, mutta jos ne tehdään hyvin ovat kyllä kauniita koristeita.
Epävarmojen, teinien ja linnankundien juttujahan noi on! Kukaan itsetietoinen aikuinen ei halua tatskaa!
Minulla on tatuoituna kuolleen poikani nimi, sekä pieni tatuointi hänen muistolleen. Sillälailla on poikani kanssani kokoajan. En ole epävarma, en teini enkä edes linnakundi... Haluan vain muiston lapsestani ja oma on vartaloni.. Jos et itse pidä tatuoinneista on se sinun ongelmasi. Ne voivat olla myös todella kauniita. Toki on myös huonosti tehtyjä, mutta jos ne tehdään hyvin ovat kyllä kauniita koristeita.
Miksi ihoon pitäisi tatuoida ne asiat, jotka mädäntyvät, kun uskossa ne ovat sydämessä aina?
ei mulla vielä iho ROIKU mistään, mutta tokihan se joskus alkaa roikkua. en kyllä mitään ruusuja ja perhosia ole ajatellutkaan, lähinnä isoja palkkeja mustaa väriä ja graafisia kuvioita sekä juuri tuollaisia muistojuttuja, nimiä yms. ja tekstinpätkiä esim. kylkiluiden päälle.
mitäs "nuorekkuuden todistamista" se olisi kun niitä todisteita ei näkisi muut kuin mieheni?
ap
yhtä hupaisaa lukea näitä tatuointeja vihaavien "tietoja" siitä miksi ja millaiset ihmiset ottavat tatuointeja (epävarmat luuserit jotka yrittävät olla nuorekkaita, jne...). :)
Itselläni on aina ollut egoa vaikka muille jakaa, olen akateemisesti koulutettu, yrittäjä ja pukeudun melko klassisesti merkkivaatteisiin ja elän varmaan useankin mielestä "yläluokkaista" (jos nyt tuollainen ilmaisu sallitaan, suokaa anteeksi) elämää. Ja minulla on kolme tatuointia. Ensimmäinen otettu jo parikymppisenä, viimeinen 39-vuotiaana vuosi sitten. Ja ei, niillä ei ole mtn tekemistä nuorekkuuden hakemisen kanssa, niitä ei edes kukaan näe koska ovat kaikki oikeastaan aina piilossa. Ja sillä taas ei ole minkäänlaista merkitystä miltä ne näyttävät vanhassa ihossa, ei se iho silloin muutenkaan enää virheetön ole. Ne kuuluvat elettyyn elämään ja ovat minulle rakkaita.
yhtä hupaisaa lukea näitä tatuointeja vihaavien "tietoja" siitä miksi ja millaiset ihmiset ottavat tatuointeja (epävarmat luuserit jotka yrittävät olla nuorekkaita, jne...). :) Itselläni on aina ollut egoa vaikka muille jakaa, olen akateemisesti koulutettu, yrittäjä ja pukeudun melko klassisesti merkkivaatteisiin ja elän varmaan useankin mielestä "yläluokkaista" (jos nyt tuollainen ilmaisu sallitaan, suokaa anteeksi) elämää. Ja minulla on kolme tatuointia. Ensimmäinen otettu jo parikymppisenä, viimeinen 39-vuotiaana vuosi sitten. Ja ei, niillä ei ole mtn tekemistä nuorekkuuden hakemisen kanssa, niitä ei edes kukaan näe koska ovat kaikki oikeastaan aina piilossa. Ja sillä taas ei ole minkäänlaista merkitystä miltä ne näyttävät vanhassa ihossa, ei se iho silloin muutenkaan enää virheetön ole. Ne kuuluvat elettyyn elämään ja ovat minulle rakkaita.
Sorry, en arvosta näkemystäsi yhtään, kun olet noin aivopesty!!!
meinasitko että sinun arvostuksellasi olisi minulle minkäänlaista merkitystä? =)
yhtä hupaisaa lukea näitä tatuointeja vihaavien "tietoja" siitä miksi ja millaiset ihmiset ottavat tatuointeja (epävarmat luuserit jotka yrittävät olla nuorekkaita, jne...). :) Itselläni on aina ollut egoa vaikka muille jakaa, olen akateemisesti koulutettu, yrittäjä ja pukeudun melko klassisesti merkkivaatteisiin ja elän varmaan useankin mielestä "yläluokkaista" (jos nyt tuollainen ilmaisu sallitaan, suokaa anteeksi) elämää. Ja minulla on kolme tatuointia. Ensimmäinen otettu jo parikymppisenä, viimeinen 39-vuotiaana vuosi sitten. Ja ei, niillä ei ole mtn tekemistä nuorekkuuden hakemisen kanssa, niitä ei edes kukaan näe koska ovat kaikki oikeastaan aina piilossa. Ja sillä taas ei ole minkäänlaista merkitystä miltä ne näyttävät vanhassa ihossa, ei se iho silloin muutenkaan enää virheetön ole. Ne kuuluvat elettyyn elämään ja ovat minulle rakkaita.
Sorry, en arvosta näkemystäsi yhtään, kun olet noin aivopesty!!!
äläkä kerro siitä äidillesi, jos se pahoittaa hänen mieltänsä. Mikäli tatuointi ei näy, niin ei äitisi siitä mitään tiedä.
ottaneensa sellaisen? Jollette sauno ja käy uimassa yhdessä niin mistä hän saisi tietäää että sulla on perhonen pakarassa?
ottaneensa sellaisen? Jollette sauno ja käy uimassa yhdessä niin mistä hän saisi tietäää että sulla on perhonen pakarassa?
sitä minä olen ajatellutkin, mutta epäilen että olisin niin täpinöissäni että haluaisin esitellä sen äidille.. tai sitten kun olemme jotain 100 ja 60 vee ikäisiä niin mennään yhdessä kylpylään ja äiti saa slaagin :)
Mina vastasin siihen viestiin, jossa sanottiin että on epävarmojen ym. juttuja. Kaikki lapseni ovat tietenkin sydämessäni, mutta on oma asiani jos haluan laittaa poikani muistoksi kuvan ihooni... Ihan sama minulle mitä sinä asiasta ajattelet.