Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No mutta tämähän on jo ihan kiva kirjoitus Lapin Miniältä

Vierailija
27.11.2010 |

Keskenmeno ei harmita, suunnittelen häitäni

25.11.2010 kello 15:22

Tämän päivän Inarilaisessa on sivun kokoinen juttu, jossa on näytillä vuoden ehdokkaat Vuoden inarilainen äänestyksessä.

Toinen julkkis ehdokas äänestyksessä lisäkseni on Vesa-Matti Loiri. Minut on myös laitettu siis listalle näin: Johanna Tukiainen, uskalias Lapin miniä. Sitten vain kaikki rohkeasti minua äänestämään!

Äänestys alkaa Ivalon Joulumessuilla, olemme menossa sinne Arton kanssa mainostamaan ehdokkuuttani kunhan pikkujoulukeikoiltani kerkeän.

Nyt olen ollut täällä Lapissa jo useamman viikon ja tänä iltana lennämme Ivalosta takaisin Helsinkiin, sillä minulla alkaa pikkujoulukiertueet huomisiltana Veikkolasta, ravintola Vesperistä. Mukana suurimmalla osalla keikoistani on myös miesystäväni Arto sekä pikkukoira Nassu, joka esiintyy pikkutonttuasussa.

Meillä oli eilen erittäin mielenkiintoinen palaveri Tunturihotellin kanssa koskien tulevia talvihäitämme.

Tarkoitus on järjestää ns. Winter Wonderland satumaiset talvihäät, jossa teemana on upeat kimalteiset valot, lumihiutaleet, ulkopuihin asetetaan myös Winter Wonderland valoja ja olen pukeutunut jääprinsessa hengen mukaan.

Morsiusneidoikseni olen suunnitellut molempia siskojani, Juliaa ja Jasminaa. Heidän asunsa tulevat olemaan jäänsiniset ja minun juhlapukuni olisi todennäköisesti valkoinen. Kukka-asetelmiin haluaisin orkideoita sekä liljoja, niissäkin värimaailma jääprinsessa hengen mukaan, sekä niin että se sopii satumaiseen talvimaailman tyyliin.

Ruokatarjoilut tulevat pääasiallisesti olemaan Lapin herkkuja Buffet pöydästä. Voi olla, että glamourmaailmani kunniaksi järjestämme jälkiruokapöytään suklaa fonduen sekä shampanjaputouksia.

Näillä näkymin hääyö olisi tarkoitus viettää Tunturihotellin sviitissä Saariselällä, sekä seuraava yö lasi-igluissa Kakslauttanen nimisessä paikassa lähellä Saariselkää. Välimatkat hoituvat porokyydillä oikein aitoon Lapin hengen malliin. Vieraillemme on luvassa uskomaton Twin Peaks tyylinen elämys ja majoitukset tunnelmallisessa Tunturihotellissa.

Käytössä on myös ihanat kylpyläpalvelut, sekä upeat laskettelumahdollisuudet. Häitä varten aion ottaa upean, pitkän vaalean hiustenpidennyksen sekä sponsoroin sen myös siskolleni Julialle, sillä hän on kaasoni ja morsiusneitoni.

Häämatkan aiomme viettää Thaimaassa, joka on huomattavasti edullisempi paikka kuin viime kesänä suunnittelemani Hawaiji. Olen siellä ollut Julian kanssa pari kertaa, onhan se aivan ihastuttava paikka, mutta rakastan myös paratiisimaista Thaimaata ja Thaimaan ihania palveluita ja kulttuuria.

Keskenmenoni ei sinällään harmita minua, koska olen vasta 32-vuotias (pidän itseäni erittäin nuorena) ja minulla on useita vuosia aikaa vielä hankkia perhe ja haaveilemani kolme lasta. Arto haaveilee suuresta perheestä, hän haluaisi kovasti tyttövauvan kun hänellä on jo kaksi poikaa edellisistä suhteistaan. Olemme molemmat kaavailleet lasten nimiksi erikoisia ja kansainvälisiä nimiä.

Edellisessä 10-vuotta kestäneessä avoliitossani minulla oli mahdollisuus perustaa perhe, mutta olin silloin vielä liian nuori ja halusin nähdä maailmaa. En ollut valmis hankkimaan lapsia 25-vuotiaana, vaikka silloinen mieheni olisi sitä kovasti halunnut. Meillä oli hänen kanssaan 12-vuoden ikäero (hän minua vanhempi.) Arto on minua 14-vuotta vanhempi. Ihan selvästi pidän enemmän vanhemmista miehistä.

Lisää Lapin elämyksistä ja satumaisten talvihäideni suunnittelusta seuraavassa blogissani!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla