Olitko Mirenan laiton jälkeen kipeä?
Mulla olis laitto tällä viikolla ja mietin tuleeko siitä kuinka kipeäksi...
Kommentit (12)
mutta se vuotaminen oli/on raivostuttavaa! 9.9 mulle laitettiin,ja nyt vasta on ollu viikko,ettei ole vuotanut.
lukuunottamatta seuraavana yönä tuntunutta, noin 5 sekuntia kestävää "vihlausta" kohdun seudulla.
...en osannut ennakoida, kun gyne ehdotti sen asentamista samoin tein, etten ollut ottanut mitään särkylääkettä ennakkoon!!!
taidan olla edeltä viisas ja ottaa ne särkylääkkeet ennen laittoa :)
olin 2 vrk tosi kipeä ja viikon vähemmän. Synnytysetn jälkeen ei ole ollut juurikaan tuntemuksia ja jo vissiin viides laitettu.
Hiukan lievää menkkamaista polttelua parina päivänä oli.
sen jälkeen kaikk ok. Todella tyytyväinen olen ollut.
neljäs synnytys takana ja pitäis jotain keksiä. Mutta mua hirvittää ajatus et tukitaan tonne kohdunsuuhun jotai.. apua! kertokaas siitä laitosta et oliko millaista? ite oon synnyttänyt neljästi ilman kivunlievityksii mutta silti tämä kierukka tuntuu ajatuksena ylivoimaselta ja tarvitsen varmaan rauhottavia ennen asennusta..:D
eikä laitto tuntunut missään vaikka monet sillä pelottelivat! papa-koekin on tuntunut enemmän. ja sektiolla synnyttäneenä ei luulisi paikkojenkaan olevan kovin turtuneet :D mitään kipulääkettä en ennen laittoa ottanut buranan otin kun kotiin pääsin, koska gyne suositteli. ensimmäisen illan lievää menkkamaista jomotusta ja sen jälkeen ei mitään. ja siis laittohan kestää pari minuuttia :)
mulla ei kyl ole ollut mitään tiputteluvuotoja edes. Ei ole siis menkkoja tai pms:sää ollenkaan. Tavallaan se on aika friikkiä, mutta helppoa! En ole myöskään lihonut, päinvastoin saanut laihdutettua. Laitto oli helppo eikä ollut kipuja.
vastaavaa kipua. Lääkäri jotenkin sanoi, että kohtu supiskelee ja etsii kierukalle oikeaa paikkaa.
Ota pari särkylääkettä ennen laittoa.