Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako sellaiset valokuva-joulukortit repiä ja panna roskiin?

Vierailija
05.12.2010 |

kun osa lapsiperhetuttavista lähettää sellaisia ihme väkerryksiä joissa on valokuvia lapsista ja jotain hilettä ja kultatussilla jouluntoivotukset. nyt kun hain koristeita löysin kasan näitä, revin palasiksi ja panin roskiin. en halua säilytellä kortteja, enkä koskaan lähetä niitä kellekään itse.

revin myös kummilasten lähettämät kuvat. mitä niillä tekee? olivat huonolaatuisiakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole porvoossa, vaan rovaniemellä. säilytättekö te muut siis kaikki kortit? niitähän tulee satoja kiloja elämän aikana!

Vierailija
2/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään sellaisia oikeita, liikkeessä otettuja kuvia heitä pois, mutta sellaiset "tilpehöörikortit", jotka on itse askarreltu ja joissa vauvoilla on punaiset demonisilmät :)

ap

Vierailija
4/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään säilytä mitään typeriä tonttuvauvakuvia.

Vierailija
5/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehtyjä kortteja tai lapsen kuvalla varustettuja kortteja halua. Voin jättää heidät sitten kokonaan väliin ja laittaa kortit sellaisille, jotka niitä arvostavat.

Vierailija
6/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehtyjä kortteja tai lapsen kuvalla varustettuja kortteja halua. Voin jättää heidät sitten kokonaan väliin ja laittaa kortit sellaisille, jotka niitä arvostavat.

kiiittämättömyys on maailman palkka! Enemmän arvoa minusta itsetehdyllä on kuin liikkeessä otetulla!

Vierailija
7/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakaan oleta että meidän joulukortteja joissa on meidän lapset, niin niitä pitäisi kenenkään säilytellä. Ihmiset hukkuu tavaraan muutenkin. Hyvä kun muistan itsekään säilyttää sellaista omasta perheestä. Ihan samalla lailla roskiin vaan. Mä kyllä säilytän joulukortit aina seuraavaan jouluun kun niistä on kätevä katsoa ketä on muistanut ja lähettää sitten heille kortit.

Vierailija
8/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ap:sta ylläpitoon, hänen ip-osoitteensa on otettu talteen ja kohta poliisit kolkuttelevat oven takana. Etkö tiennyt, että valokuvien repiminen (erit. sellaisten, jotka on lähetetty joulukorttina ja joita on koristeltu hileliimalla) on suomen lain mukaan kielletty? Siis oikeesti, kaikenlaista sitä! Kun ei edes lakia tunneta.

Vierailija
9/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa Suomessa tehdä saamilleen joulukorteilla mitä haluaa (no mielellään ei ehkä roskata niillä metsiä tms. tyhmää). Eipä ole tullut mieleenkään monta lastenkuvakorttia lähettäneenä, että niitä "ei saisi" vastaanottaja hävittää.

Vierailija
10/10 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole velvollisuutta säilyttää kuvia meidän lapsistamme. Kun lähetän kortin, sen tarkoitus on ilahduttaa ja toivottaa hyvät joulut& uudet vuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä