Lasteni joululaht tänä vuonna
Poika 9v:
Radio-ohjattava auto
Meccano rakennusjuttu, jossa moottori yms.
Lego City poliisiasema
Lego Starwars
Suuri Hirviökirja
ToyStory 2 -leffa
ToyStory3-leffa
Poika 7v
2 Bakugan Maxus Dragonoid ja Maxus Helios
Bakugan pyyhe
Bakugan palapeli 150 palaa
Starwars kaksoisvalomiekka
Lego City paloasema
Lego Starwars Hoth Wampa Cave
Madagasgarin pingviinien Kuningas Julien-leffa
Yhteiseksi
Rumpusetti
Scaletrix -autorata
Lego Starwars-peli Wiille
Hoksotin-lautapeli
Monopoly Crazy Cash-lautapeli
Muita lahjoja eivät saa.
Onko ok?
Juuri ostin vuosi sitten sukset, joten niitä eivät tarvitse. Ja tänään saivat synttärilahjoiksi luistimet, kypärät, mailat ja kiekot.
Kommentit (9)
Tiedätkö suunnilleen, paljonko noi maksoi?
Laskin tänään, että mulla on mennyt kaikkiin joululahjoihin yhteensä ehkä noin 1400e. Siitä vähennetään 140e mun vanhempien lahjoihin ja isommille oon ostanut lahjoja ehkä suunnilleen noin 300e:n edestä. Näköjään noin tonni on mennyt pienempien lahjoihin.
Ja muistin just, että tänään ostin vielä sen Super Marion juhlajulkaisupelijutun Wiille, sekä yhteiseksi Lego Cityn Kaupungilla tapahtuu-paketin. Legoja on paljon, tiedän, mutta pojat tykkää tosi kovasti rakennella niillä.
Mut nyt on lahjat ostettu, muuta en enää hommaa. Vaatteita ostan sitten joulunjälkeisistä alennusmyynneistä.
Meillä 2v tyttö saa lahjan isovanhemmiltaan (yht. 2 pakettia), kummeiltaan (yht. 2 pakettia) ja tädiltään. Meiltä vanhemmiltaan saa molemmilta yhden, minulta kirjan, mieheltä auton.
Siispä näilä näkymin tulossa on kaikkiaan 7 pakettia. Meidän mielestä tässä on todellakin riittävästi myös! :) Sama määrä olisi mielestäni täysin ok isommallekin lapselle.
Etenkin jos tuohon tulee vielä sukulaisilta tai muilta lahjoja. Jessus.
Lapset varmasti tykkäävät ja puuhaa riittää pitkään noiden kanssa.
Mä olen ainoa, joka pojille jotain ostaa. Ja kerroin jo, miksi oon noinkin paljon hommannut. Jos jaksaisit lukea muutkin viestini.
Mä olen ainoa, joka pojille jotain ostaa. Ja kerroin jo, miksi oon noinkin paljon hommannut. Jos jaksaisit lukea muutkin viestini.
Silti tosi paljon ja kalliihkoja lahjoja.
Lapset eivät tosiaan saa lahjoja keneltäkään muulta kuin minulta, joten pakko on yrittää keksiä. Lisäksi pojilla on kaksi isompaa sisarusta, joiden isänpuolen suku muistaa.. joten mun pitää yrittää ostaa edes suunnilleen sama määrä lahjoja pojille mitä isommat saa yhteensä :/
En kuitenkaan halua ostaa mitään halpaa krääsää, vaan jotain laadukkaampia juttuja jotka kestää kauemmin kuin aattoillan.