Jenni Vartiainen on niin kaunis, niin kaunis
Kommentit (18)
Jenni ei ole mitenkään erityisen kaunis. Hyvin stailattu vain. Gimmel-aikoinaan oli ihan tavistyttelin näköinen.
Jenni ei ole mitenkään erityisen kaunis. Hyvin stailattu vain. Gimmel-aikoinaan oli ihan tavistyttelin näköinen.
Minusta tavistyttelit ovat paljon kauniimpia kuin muoviset superstailatut silikoni-huulitäytteiset bimbot, joita telkkari ja lehdet pursuilevat.
luonnollisella tavalla kaunis, ei mitään muovista kauneutta todellakkan. Sanoisin, että harvinaisen kaunis!!
Ja se yksi poikkeus vahvistaa säännön ;) .
Kaunis hän on sekä itseni että mieheni mielestä. Ennen tosiaan näytti varsin tavalliselta, mutta on kaunistunut iän myötä. Oikein klassinen kaunotar.
aika harvaa naista minä pidän kauniina mutta Jenni sitä kyllä on!
tavallisen näköinen. jos tulis kadulla vastaan, en tunnistaisi.
ihan nätti noin muuten, varmasti kauniimpi kuin minä.. mutta ei kyllä sykähdytä yhtään, jotenkin persoonaton.
Minäkin pidin Jenniä erityisen kauniina, kunnes näin hänet livenä eräällä keikalla. Hän oli minun makuuni liian hoikka. Kuvissa Jenni näyttää kyllä edelleen hyvin kauniilta. Mutta kauneushan on katsojan silmässä.
Naama on jees ja sääret, mutta liian pienet tissit ja leveä perse.
Suomen rumin ämmä, oikea noita-akka, kaamea kääkkänä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen rumin ämmä, oikea noita-akka, kaamea kääkkänä.
semmosenko näit peilistä?
Vierailija kirjoitti:
itse asiassa olen niitä miehiä jotka tykkää pienistä kiinteistä tisuista sellasista käteen sopivista joissa nännit nöpöttää. Niin kuin jennillä.
Hyi saatana. En todellakaan tykkää. Aito blondi kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse asiassa olen niitä miehiä jotka tykkää pienistä kiinteistä tisuista sellasista käteen sopivista joissa nännit nöpöttää. Niin kuin jennillä.
Sama maku täällä. Kumipallo-tissit on kamalat.
Kyllä, harvinaisen kaunis nainen. Olen katsonut fasesta ja instasta hänen kuviaan, monet ilman meikkiä tai minimaalisella meikillä. Kaunis on, luonnostaan. Ei todellakaan tarvitse kahden kilon meikkiä, eikä silikonitissejä. Ja mikä artisti, mikä karisma. Woe että.
Harvaa ihmistä pidän oikeasti kauniina, mutta Jenni on. Luonnonkauneutta ja ainakaan olemuksesta ei paista itseihailu. Kauniskin ihminen menee pilalle, jos kokee olevansa jotenkin ylivertaisen kaunis.