Siis mikä siinä on, että pitää pitää bileitä keskiyöllä kerrostalossa?!
Siis ei jumalauta, ymmärtää nyt saatana, että jotkut käy myös viikonloppuna töissä, toiset haluaa viikonloppuisin nukkua öisin, että se EI OLE OKEI pitää bailuja klo 00.00 la-su yönä!
Ja sitten ihmetellään, että "ai, kuuluuks tää teille saakka" kun mennään sanomaan.
Voi jumalauta.
Millä noille saa menemään ton kaaliin? Ja nyt kysessää noin kolmekymppinen sinkkunainen yläkerrasta!
Kommentit (47)
Kyllä saa juhlia viikonloppuna klo 00. Kaikenlaisia kiristäjiä sitä löytyykin.
Jos viikollakin mekastetaan, niin sitten saa mennä sanomaan.
Osta korvatulpat!
Jep, lapsille korvatulpat, kun ei aikuisillekaan auta!?
On sulla vinkit!
taidatkin itse olla vastaavanlainen mekastaja?
ja kyllä se hiljaisuus pitää ihan samalla lailla viikonloppuna kuin viikollakin. Mies oli lähdössä aamukuudeksi töihin ja herätyskello oli soimassa neljältä, mutta eipä siinä paljoa nukuttu kun yläkerrasta kuului kamala mekastus. Aloittivat nuo pippalonsa joskus kymmenen jälkeen, kun tässä talossa hiljaisuus tulee klo 23. Ei pidä olettaa, että kaikki käyvät töissä ma-pe klo 8-16.
mutta muista ap., että se koskee myös sinun muksujasi, jos sinulla öisin kiljuvia pikkulapsia on.
ja kyllä se hiljaisuus pitää ihan samalla lailla viikonloppuna kuin viikollakin. Mies oli lähdössä aamukuudeksi töihin ja herätyskello oli soimassa neljältä, mutta eipä siinä paljoa nukuttu kun yläkerrasta kuului kamala mekastus. Aloittivat nuo pippalonsa joskus kymmenen jälkeen, kun tässä talossa hiljaisuus tulee klo 23. Ei pidä olettaa, että kaikki käyvät töissä ma-pe klo 8-16.
harmittaa, kun nykyään ihmiset ovat todella itsekkäitä, eivätkä ajattele muita yhtään! menköön baariin mun puolesta, jos haluttaa juhlia! :(
soitat poliisit paikalle. Lisäksi ilmoitus isännöitsijälle, jonka kautta tulee varoitus.
Kokemukseni mukaan siitä, että käy itse sanomassa, ei tilanne välttämättä muutu mihinkään.
mutta muista ap., että se koskee myös sinun muksujasi, jos sinulla öisin kiljuvia pikkulapsia on.
ovat vauvasta lähtien nukkuneet yönsä erittäin hyvin. Onneksi.
ap
soitat poliisit paikalle. Lisäksi ilmoitus isännöitsijälle, jonka kautta tulee varoitus.
Kokemukseni mukaan siitä, että käy itse sanomassa, ei tilanne välttämättä muutu mihinkään.
Helsingissä ei ainakaan auta: poliiseilla on kädet täynnä työtä, ei ne ehdi. Kokemusta on!
Isännöitsijä levittelee meillä ainakin käsiään, on joskus jollekin laittanut varoituksen, that´s it. Ja kerrostalo kun on, niin vuokralla ollaan kaikki, joten isännöitsijääkään ei voi noin vain vaihtaa.
t. näin hgissä ainakin
Osta korvatulpat!
Ja ainakin minulla menee pipo kireälle jos joudun viikonloppuna heräämään klo viisi töihin ja sitä ennen herään 24-04 välillä siihen että naapuri popittaa.
Meillä onneksi ei sellaisia naapureita ole jotka eivät tajuaisi lopettaa kun pyydetään nätisti, mutta näitäkin on olemassa ja ymmärrän ap:tä täysin.
Meidän naapurissa pitävät 3-5 bileet vuodessa ja kyllä vain lähes aamuun asti kestävät mutta ei koskaan ilman ennakkovaroitusta eli laittavat jokaiselle laput.
Eihän puoliyö edes ole myöhä, ainakaan viikonloppuna. Jos ei kestä kaupunkielämää, pitää muuttaa maalle omakotitaloon kahden auton ja yhden kultaisen noutajan kanssa ;D
siellä pakko kirjata hälytys, vaikka eivät ehtisi paikalle. Seuraavana päivänä kirjallinen ilmoitus isännöitsijälle, hyvä, jos mukana jonkun muunkin naapurin nimi kuin sinun. Tähän paperiin tarkat kellonajat tms.
Ja isännöitsijän on pakko antaa varoitus, toisen varoituksen jälkeen häätö. Toimii vuokra- ja omistusasunnoissa. Kokeiltu on
Tietysti voi mennä huomauttamaan metelistä, mutta siinä voi saada aika nopeasti itselleen sairaalareissun.
Ilmoitustaululle laitetuilla lapuilla ei ole mitään merkitystä. Jos hiljaisuus talossa alkaa 22.00 niin se alkaa, oli bileitä tai ei. Vauvan itkua ei lasketa meteliksi eikä ns. normaaleja asumisen ääniä.
Jos ei osaa elää talohtiön sääntöjen mukaan, on muiden oikeus ja velvollisuus heittää metelöitsijä ulos talosta.
Sinkkuja jaksetaan tavan takaa syyllistää, mutta annas jos huomautat perheellisen ihmisen lasten metelöinnistä tai koiran haukunnasta...
ymmärrä, mitä vikaa on siinä, että naapurissa on muutamat bileet vuodessa. Ymmärtäisin, jos bileissä poltettaisiin tupakkaa niin, että koko talo haisee tai tuotettaisiin muuta vielä seuraavana päivänä tuntuvaa vahinkoa. Mutta se, että naapurissa on muutamaan otteeseen vuodessa kello 00-02 päättyvät bileet on ihan normaalia elämää.
Jos haluaa elää hiljaisuudessa, suosittelen piiloporttiä Iijärveltä.
meillä oli aina muutaman kerran vuodessa bileet. Sen takia mä olin melkein onnellinen, kun naapurissa juhlittiin joskus pikkutunneille. Tuli semmoinen olo, että vastavuoroisesti minä kuuntelen nyt naapurin pikku mökät, kun se on joutunut kuuntelemaan meidän mökät.
Nyt asun haja-asutusalueella, tosin nelipyöräisiä on vain yksi eikä koirakaan ole kultsu.
Siis mikä siinä on, että pitää pitää bileitä keskiyöllä kerrostalossa?!
joissa otetaan alkoholia, ei yleensä pidetä virka-aikaan, vaan nimenomaan illalla. Joskus myöhäänkin.
olivat käynnissä vielä siinä vaiheessa kun mies lähti töihin vähän ennen kuutta. Ja eivät ole mitään sinkkuja vaan pikkulapsiperhe. Ilmeisesti vauva oli hoidossa ja otettiin sitten ilo irti koko rahan edestä. Lauantainakin kuului mökää, mutta ei niin kauaa. Ovat asuneet tässä vasta vähän aikaa, joten vähän huolestuttaa, jos aikovat useamminkin pitää tuollaisia.
ap
mutta kyllä mua sillonkin ottaa päähän kun ei saa nukuttua.. onneks en enää tee vuorotyötä.
Eikä päivälläkään saa musiikkia huudattaa niin et alakerta sen kuulee selkeästi.
olivat käynnissä vielä siinä vaiheessa kun mies lähti töihin vähän ennen kuutta. Ja eivät ole mitään sinkkuja vaan pikkulapsiperhe. Ilmeisesti vauva oli hoidossa ja otettiin sitten ilo irti koko rahan edestä. Lauantainakin kuului mökää, mutta ei niin kauaa. Ovat asuneet tässä vasta vähän aikaa, joten vähän huolestuttaa, jos aikovat useamminkin pitää tuollaisia.
ap
Sä et todellakaan ole ap, koska minä olen, ja mun mies ei ollut lähdössä töihin, eikä yläkerrassa ole vauvaa tai isompaakaan lasta.
t. oikea ap
Osta korvatulpat!