Punnitse ja säästä -liikkeessä aina huono palvelu
Harmittaa kun aina tulee pahalle tuulelle kun siellä käy. Ainakin täällä Tampereen Hervannan myymälässä. Palvelu on vähintäänkin välinpitämätöntä.
Kommentit (13)
aina hyvälle tuulelle kun siellä käyn, ja löydän vielä kaikkea uutta mitä en tiennyt olevankaan.
Harmittaa kun aina tulee pahalle tuulelle kun siellä käy. Ainakin täällä Tampereen Hervannan myymälässä. Palvelu on vähintäänkin välinpitämätöntä.
mietin aloituksen perusteella missähän liikkeessä sä käyt, kun en ole itse huomannut mitenkään huonoa palvelua. Mutta samassa liikkeessähän me käydään! En tosin kovin usein ole erityistä palvelua tarvinnut, mutta sen kerran kun olen tarvinnut se on ollut ihan hyvää. Ja käyn siis siellä usein.
Esim. tänään siellä roikku jotkut vanhat tarjouslaput seinällä, näitä yleisiä ota 2 maksa 1 -tarjouksia. Valkkailin tietty sen mukaan ja kassalla kysyin että eikös noi ollu tarjouksessa kun normaalihintaa kysy. Vastaus oli flegmaattinen, "Aijaa, no se oli eilen se tarjous. Täytyypä ottaa pois."
Mä mainitsin, että se on yleensä kaupan velvollisuus myydä sillä alennuksella, jos sellanen lappu virheellisesti on jääny, eikä siinä mitään päivämäärää lue. No se nainen vaan toljotti mua eikä sanonu mitään. Normaalihinnan maksoin ja sanoin, että en taida tänne tulla vähään aikaan. Ihan periaatteellinen kysymys taas.
Ikinä ei tuolla saa mitään apua mihinkään ja apaattisen näköisinä ne myyjät siellä seisoskelevat.
Toisaalta Tullintorin liikkeessä olen saanut paljon parempaa palvelua.
ap
mietin aloituksen perusteella missähän liikkeessä sä käyt, kun en ole itse huomannut mitenkään huonoa palvelua. Mutta samassa liikkeessähän me käydään! En tosin kovin usein ole erityistä palvelua tarvinnut, mutta sen kerran kun olen tarvinnut se on ollut ihan hyvää. Ja käyn siis siellä usein.
eli tästä voimme päätellä, että mulla on joko kamalan huono tuuri tai verrattuna tohon Tullintoriin tuolla Hervannassa on jotain sitruunannielleitä, jotka tekee vaan enemmän tuollaisia mokia.
on kyllä aina ollut ihan hyvä palvelu, ei valittamista.
Kannattaa laittaa nettisivujen kautta palautetta epäpätevistä myyjistä. Huonoa palvelua kuitenkin aina harvemmin saa. Punnitse&Säästä-kauppoja pyörittää aina (useimmiten) eri kauppias, joten siksi suora palaute on välttämätöntä. Itsekin olen kyllä kieltämättä saanut kaikkialla muualla kuin Duossa aina tosi kivaa palvelua.
Arvostan palautettasi ja otan asian puheeksi välittömästi Hervannan Duon työntekijöiden kanssa ja teemme tarvittaessa muutoksia henkilökunnassa. Meille on ensiarvoisen tärkeää yksilöllinen palvelu ja asiakkaiden tyytyväisyys. Haluamme tarjota ystävällistä palvelua ja pahoittelen saamaasi epäystävällistä kohtelua. Jos haluat kirjoittaa henkilökohtaisesti lisäpalautetta, voit ottaa suoraan yhteyttä allaolevaan osoitteeseen:
stephen@qualityfoods.fi
..itse olen saanut kyllä aina hyvää palvelua ko. liikkeestä!
tässä todella vastaus pääkallopaikalta heti? Ainakin nimi on oikein.
http://www.kalliolainen.com/jutut/imprimer.php?id=50
No onpa luettu av:ta näemmä sielläkin.
Kuten jo aiemmasta kauppiaan vastauksesta käy ilmi, asia on erittäin vakava ja sen selvittämiseen tullaan paneutumaan todella tarkasti! Mielestäni yksi tärkeimmistä tekijöistä liiketoiminnassamme on iloinen ja positiivinen palvelu! Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta ja toivon, että kukaan ei enää joudu kokemaan vastaavaa mielipahaa. Toivotan kaikille maukasta ja rauhaisaa joulun aikaa!
Ystävällisin terveisin,
Juuso Siro
toimitusjohtaja
Punnitse & Säästä liikeketjun puolesta
sekä Itiksessä että Kurvissa oon aina saanut ystävällistä palvelua.