Pinoon perheet, joissa EI ole "tyttöjen ja poikien juttuja", vaan kaikki harrastavat sitä
mikä kiinnostaa, sukupuolesta riippumatta.
*Täällä nousee ensimmäinen käsi*
Kommentit (10)
Poika kyllä harrastaa poikamaisia juttuja, mutta en ikinä halua rajoittaa mitään harrastusta sukupuolen vuoksi.
Poika harrastaa auto- ja junaleikkejä, koska on niistä kiinnostunut :)
meillä kolme poikaa
1. harrastaa telinevoimistelua ja muskaria
2. harrastaa tanssia
3. ei vielä mitään kun on niin pikkuinen :)
Kaikki yhdessä (isä ja äitikin mukana) käymme uimassa, laskettelemassa, luistelemassa ym. Samoja asioita joita tekisimme jos meillä olisi esimerkiksi 3 tyttöä.
tytär harrastaa ringetteä, jääkiekkoa ja salibandya, sekä musiikkia. Mies valmentaa ringetteä, toinen tytär salibandyä ja pelaa myös itse.
meidän molemmat tyttäret saavat kyllä ihan oman kiinnostuksensa pohjalta valita harrastuksensa. Ovat tosin vielä niin pieniä, että esikoisen kohdalla tulee ajankohtaiseksi enkä ensi vuonna.
meillä mies ja pojat harrastavat lätkää, sählyä ja moottoripyöriä, minä ahti juoksua ja salia.
tyttö harrastaa joukkuevoimistelua, yleisurheilua ja futista, pikkuveli nassikkapainia. Metsätöitä, pullanpaistoa, lumenkolausta, punaisia paitoja ja kynsilakkaa on tasapuolisesti tarjolla kaikille halukkaille - odottelen mielenkiinnolla, koska päiväkodissa kaverit saavat opetettua, että kynsilakka on tyttöjen juttu...
"mitä haluaa" (rahat ja ajat huomioon ottaen) ja
1) poika pelaa futista, ja on pelannut sählyä ja kesällä pesistä ja tennistä
2) tytöt tanssii balettia ja on jumppakoulussa ja soittaa pianoa
3) nuorin ei vielä harrasta mitään
ja kaikki on pakotettu/ pakotetaan uimakouluun (kaikki tosin on pienestä pitäen nauttinut uimisesta, joten pakottamista ei tarvita)...
Näin ne valinnat vaan on menneet.
terv. yksi äiti, jonka poika harrastaa balettia koska lapsi itse halusi.