Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin älyttömän kateellinen

Vierailija
04.12.2010 |

teille,joilla on mies!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen teille, joilla on lapsi(a).

Terv. nimim. "Kuukautiset alkoivat juuri"

Vierailija
2/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateleinen teille joilla ei ole taloudellisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kateellinen kenellekkään yhtään mistään!

Vierailija
4/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon teille onnea! Mä olen kateleinen teille joilla ei ole taloudellisia ongelmia.

Toivottavasti myös pääset itse rahahuolistasi!

Terv. maho

Vierailija
5/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole! kauan sain minäkin täkytä päätäni seinään,kunnes löysin omani!

Vierailija
6/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joilla ei ole ruoan ja syömisen kanssa ongelmia.

Vierailija
7/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulissien takana seksittömyyttä, pettämistä kaikkea paskaa, lisänä taloudelliset ongelmat. ja joo, lapsia on, mutta ei sekään onnea tuo kun muut asiat on päin persettä. Itse olen myös sairas: ahdistusta ja masennusta.

Vierailija
8/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on siedettävä anoppi, joka ei koko ajan yritä hankaloittaa lapsensa ja hänen perheensä elämää.

Vierailija
9/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoksasimpa vain. Mä en ole kateellinen kellekkään. ei vaan siksi että satun olemaan onnellinen, vaan myös siksi ttä mulla on ollut niin rankka elämä et osaan ajatella elämän niin että se ei ole helppoo kellekkään, eikä KUULU OLLA HELPPO.

Vierailija
10/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Olen varma, että olet ihana ihminen ja löydät vielä miehen rinnallesi.

Millainen on "historiasi", oletko ollut parisuhteessa, aviossa tms.?

Harrastatko jotain, yleensä niistä piireistä löytää aika hyvin kumppaneita. Katso maailmaa avoimin silmin ja tee rohkeasti aloituksia miehille, jotka kenties kiinnostaisivat.

Vierailija
11/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mies löytyy, mutta ei siitä ole kuin taloudellista hyötyä

Vierailija
12/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on TODELLA hyvä mies, jota en vaíhtaisi mihinkään mut tienaa alle 2000e/kk ja mä olen hoitovapaalla joten taloudellisesti olisin ehkä kateellinen sinulle! Nyt minusta siis tuntuu että raha tekisi elämästä kovin paljon helpompaa, ja antoisampaa.

Vierailija
13/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et varmaan vaihtaisi siihen, että ilmapiiri kotona on miehen takia kireä kuin viulun kieli ja aina saa pelätä, mistä se tällä kertaa aloittaa valituksen ja syyllistämisen heti, kun tulee ovesta sisään. On myös täysin tunnekylmä ja erittäin itsekäs.

ed.

Mulla taas on TODELLA hyvä mies, jota en vaíhtaisi mihinkään mut tienaa alle 2000e/kk ja mä olen hoitovapaalla joten taloudellisesti olisin ehkä kateellinen sinulle! Nyt minusta siis tuntuu että raha tekisi elämästä kovin paljon helpompaa, ja antoisampaa.

Vierailija
14/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia sulle tulemaan! Vaihdetaanko velat?

Vierailija
15/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 17.

Vierailija
16/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oma rakas, luotettava, kiltti, ahkera, sosiaalinen, rento, kannustava, hellä, ja rakastava mieheni voi tarjota minulle parhaimman elämän mitä olisin voinut saada. Taloudelliden tilanne voi muuttua helpommin kuin miehen persoonallisuus.

Tarkoitus viestissäni ei ollut vähätellä muiden ongelmia, vaan osoittaa, että myös kadehtimillamme ihmisillä elämä ei ole aina ihan ruususista. Minulla on, kuten sanottu, maailman paras mies, mutta perheemme joutuu elämään juuri ja juuri siedettävissä olosuhteissa (tällä hetkellä), joten minusta ihmiset hienoine taloineen ja autoiheen ja matkoineen vaikuttavat kadehdittavilta.

Ehkä jossain on mies, joka on kaikinpuolin täydellinen, ja jonka kanssa elämä on pelkkää luskusta ja rakkautta ja rahassa kieriskelyä, mutta tiedän, ettei hän ole minua varten sillä en itsekään ole täydellinen. :)

t. 15

Vierailija
17/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tällaisia ketjuja olen nähnyt jossa ihmiset saa olla kateellisia ja toiset ei kritisoi vaan kannustaa:)

Mä olen kateellinen niille joilla on vastuuntuntoiset vanhemmat ja heillä aikaa olla lasten kanssa. Itse olen alkoholisoituneesta perheestä ja vanhemmillani ykkösenä aina viinapullo ja sitten lapset:(

Vierailija
18/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kenellekään mistään. Miksikö? Jos tunnen, että voisin olla kateellinen, annan tunnustusta 'kateuden' kohteelle ääneen.

Ja lopulta, en kyllä ole vielä sellaista ihmistä tavannut, jonka saappaisiin haluaisin oikeasti astua. Ei siis mitään syytä kateuteen! :)

Hetkittäiset kateuden pistokset menevät nopeasti ohitse. Tosin, tähän mennessä olen ollut melko onnekas elämässäni; suurinta huolta aiheuttaa opintojen loppuunsaattaminen yhtä aikaa töiden rinnalla ja siihen liittyvä erittäin kova stressi, ja vakituisen (toisen) työn saaminen valmistumisen jälkeen. Mutta muuten asiat mallillaan!

Vierailija
19/20 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai unohdinpas ihan!

Teininä tuli tsekattua hieman kateellisena lähes jokaisen vastaan tulevan tytön/naisen rintavarustus. Itselläni oli ja on onneton A-kuppi. Tosin asia ei vaivaa enää.

Samoin lukioaikana ihailin paksuhiuksisia ja normaalihiuksisia tyttöjä/naisia. Olin tuolloin ortorektikko/lievä anorektikko, ja hiukseni alkoivat tippumaan pois...tätä kesti yli vuoden. Se oli kamalaa. Vielä nykyäänkin, jos stressaan todella pahasti, se alkaa näkyä tukassa, vaikken pihtasikaan ruoasta.

Vierailija
20/20 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tärkein eli terveys puuttuu. Sairastan syöpää. Silti en kadehdi ketään. Olen kiitollinen elämästä.