Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle jokainen riita on "maailmanloppu"

Vierailija
04.12.2010 |

Jokainen riita joka minulla ja miehelläni on, on minulle maailmanloppu... En kestä yhtään. Oma lapsuus ollut alkoholisti isän ja marttyyriäidin kanssa tasapainottelemista, johtuu varmaan tästä etten pysty/osaa riidellä...

Meidän riidat nyt yleensä koskee lähinnä rahaa ja on sellasta äänenkorottamista, eli ei mitään vakavaa. Mulle tämä on ihan oikeasti ongelma..Miten sitä vois oppia että joskus riidat vain kuuluu osana normaalia elämää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa niitä tunteita vastaan, mitä tollasesta herää esim. yksin omalla sängyllä, tunnet ne kunnolla ja sitten päästät irti, saattaa tulla jotain muuta esiin, esim. vihan tunne tai pelon. Rakasta itseäsi, rakasta lasta itsessäsi, sitä joka kotona kärsi, helli itseäsi jatkuvasati joka päivä suo itsellesi rakkautta ja hellyyttä.

Riidat kuuluu arkipäivään.

Vierailija
2/2 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ongelmani on, että olen eroamassa melkein joka riidasta. Se on aika rasittavaa.

Oma lapsuus samanlainen kuin sinulla. Isä alkoholisti. Äiti marttyyri, joka kärsi koko avioliittonsa ajan isäni juopottelusta ja riehumisesta. Me lapset kärsimme myös siinä sivussa.

Äiti on kuollut, ja me lapset jatkamme kärsimistä isämme alkoholismin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi