Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-iltana työviikon jälkeen ihan koomassa!

Vierailija
04.12.2010 |

Onko muilla näin? Nyt on ollut tosi kiirettä ja vaativaa töissä ja eilen kun tulin kotiin, niin olin aivan tajuttoman väsynty. menin nukkumaan klo 20.00 ja nukuin 12 tuntia yhteen putkeen. Onko tää ihan normaalakaan enää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen perjantai itkin ja nukuin, lauantai meni toipuessa, sunnuntaina oli jo parempi olo, mutta illalla tuli itku tulevasta työviikosta. Ihan persehommaa, ei sitä itse edes tajunnut miten lopussa oli.

Jos tuo on vain satunnaista, eli sattuu vain tosi kiireinen viikko ihan silloin tällöin, niin kyllä sellaisen kestää. Etenkin, jos kiireviikko on tiedossa etukäteen. Jos työ on koko ajan tuollaista, ikinä ei tiedä milloin viikko on tuskaa ja vapaalla vain nukkuu ja koittaa selvitä, niin jossain mättää ja pahasti.

Vierailija
2/2 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaluokilla ja olen joka perjantai aivan uupunut. Nukahdan ysiltä ja herään ehkä ysiltä. Lauantainakaan en vielä jaksa juuri mitään. Lihaksia särkee ja tuskin jaksan puhua. Ja kun sunnuntaisin alkaa vihdoin tuntua jotakuinkin normaalilta, alkaakin koko rumba taas alusta.

Mutta teenkin aika paljon ylityötunteja todella haastavassa työympäristössä. - Tiedän, että pitää vähentää tunteja, mutta koitan nyt jaksaa tämän lukuvuoden, kun kerran näihin tunteihin sitouduin.

Ei ole normaalia, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän