Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani kaverini uudesta suhteesta ja kiireestä siinä

Vierailija
04.12.2010 |

Kaveri tapasi kesällä miehen, jonka me muut tunnemme jo pidemmältä ajalta. Mies on sellainen "minä tiedän kaikesta kaiken ja olen aina oikeassa, minun tahtoni mukaan eletään" ja lisäksi on sanonut edelliselle tapailemalleen naiselle (myös meidän tuttumme), että jos tästä tulee seurustelusuhde niin sitten kyllä kaverit jäävät! Tämä nainen siis piti silloin yhteyksiä kavereihinsa säännöllisesti.

No nyt kaverini on aivan hullaantunut miehestä! Muuttivat yhteen, kun olivat tapailleet reilu 3kk ja nyt ehkä se 4kk suhdetta täynnä. Ovat jo uutta taloa itselleen katselleet ja muuttamassa pian siihen jos sopiva löytyy.

Noh mikäs siinä, jos ovat onnellisia, mutta pahoin pelkään, että kaverini nyt alkuhuumassa palvoo miestään maasta taivaaseen, eikä ymmärrä että saa loppuelämänsä sitten elää "hellan ja nyrkin välissä".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkin huolissasi!

mutta eipä tuolle mitää voi,kun on aikuinen ihminen kyseessä.

Vierailija
2/3 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaverini on jo kauan halunnut lasta, niin on nyt aivan hullaantunut ajatuksesta, että miehellä on jo lapsi ja varmasti haluaa lisääkin...

Mutta miksi täytyy pitää niin kauheaa kiirettä???

Ja nyt jo on kaverit lähes unohdettu, nyhjäävät vain kahdestaan ja joskus harvoin baarireissuilla istuvat nurkkapöydässä kahdestaan liimaantuneina vaikka kavereita olisi mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei tiedä hyvää tommonen hoppuilu! t.nimimerkillä omalla kokemuksella sanon