G: oletko pettänyt?
miksi, milloin, kuinka usein ja mistä löysit sänkyseuraa?
Kommentit (40)
pikkujouluissa .niinhän kaikki tekee.
(joten ilmeisesti kaikki eivät petä pikkujouluissa)
tarpeesta, usean vuoden ajan, eri partnereiden kansssa;
SYYSTÄ
tunneköyhä mies, ei lähesty minua kuin vain silloin, kun pitää päästä panolle -suukottelut, hellittelyt, halittelut on hepreaa sille.
viimeiset neljä vuotta.
n.2-4x/kk, riippuen molempien aikataulusta.
entisestä työpaikasta.
ja kyllä, yritän erota... siis miehestäni.
Tässäpä tämä tuli kyllä nainen on naiselle susi!!Ja vielä raukat kehutte saavutuksillanne ei juma mitä pellejä itse en niin kipee en oo ettenkö ottais ensin selvää onko naimisissa!!Ja sillon en kyllä koske tikullakaan jos on varattu! Seksi on muutenkin tarkoitettunykyään vain vakiintuneeseen parisuhteeseen kahden heteron väliseksi yksityisasiaksi ja kaikki muu on moraalisesti väärin ja tuomittavaa. Varatun, siis toisen oman kanssa se on erityisen törkeää varatun omaa puolisoa kohtaan. Kehtaattekin vielä kehuskella te huorintekijät. Palatte vielä ikuisessa helvetin tulessa.
n32v, 3 lasta. En usko että mieskään on. Se kaataisi meidän suhteemme. Kerran olen ihastunut työkaveriini, mutta se ei koskaan johtanut mihinkään enkä näin jälkikäteen ajateltuna oikein tajua miksi.
siis en tajua miksi ihastuin. Oma mies kyllä riittää.
Niitä ihastuksia väkisinkin tulee elämän myötä vastaan, vaikka kuinka rakastaisi omaa miestään. Itse olen ollut heikko työkavereiden suhteen ja erityisesti työpaikan juhlissa saatan ajautua pettämään, varsinkin jos ollaan yötä muualla kuin kotona. Kaipaan vain vaihtelua normaaliin (=ennalta arvattavaan avioseksiin) En kuitenkaan usko, että kenenkään kanssa säilyy uutuudenviehätys pitkässä suhteessa, joten en todellakaan edes harkitse avioeroa vaihtelunhaluni vuoksi. Olen siis pettänyt lähes 20v avioliiton aikana muutaman miehen kanssa ja noita kertoja on varmaan reilut parikymmentä yhteensä.
entistä miestäni, mutta meidän suhde oli pystyyn kuollut. Puhuttiin usein, että mitä tässä on tapahtunut kun kaikki vaan kuihtui kasaan ja molemmat olivat valmiita eroamaan. Silloin tavallaan petin sen yhden kerran, jonka jälkäisenä päivänä puhuttiin miehen kanssa ja erottiin.
Nykyistä miestäni en ikimaailmassa pettäisi, koska ei ole mitään syytä seksin tai minkään muunkaan takia. Silloin kun on onnellinen toisen kanssa ja vaikka välillä on vähän tasaisempaa arkea, ei se tarkoita että tunteet siinä viilentyisi tai muutoinkaan suhde kuolisi. Välillä pitää olla tasaista ja sitten taas välillä kaikkea uutta ja jännittävää ja erikoisempaa.
Musta pettäminen on todella pitkälti kiinni siitä, kuinka hyvin molemmat osapuolet jaksaa pitää suhdetta elossa. Nähdä vaivaa toisen takia, järkkää jotain kivoja yllätyksiä (vaikka vain ihan pikkuisia) ja pysähtyä välillä miettimään kuinka onnellinen on kun on löytänyt toisen ja ymmärtää se, että on ihmisiä ketkä eivät missään vaiheessa elämäänsä löydä sitä toista puoliskoaan.
Sitäpaitsi siinä varmaan sekoaa oma pääkoppakin jos alkaa pyöriä vieraissa.
Pettäminen on pelkästään oman itsetunnon kohottamista. Haluaa kokea olla haluttu.
Eikö flirttailu riitä.. paitsi joidenkin mielestä sekin on pettämistä.
Itselleni riittää flirttailu ja vaikeasti tavoiteltavana oleminen, mukava kertoa kun on kiusannut miestä aikansa, että olen niin vahvassa suhteessa, että en pettäisi. Jokainen ns. "uhrini" kyllä huomaa vasemmasta nimettömästä ja siinä olevista sormuksista olevani naimisissa.
Mieheni päästää minut mielellään viettämään tyttöjen iltaa baariin, koska tietää että annan parasta seksiä seuraavana aamuna!
Itse en ole koskaan pettänyt. Joskus muinaisessa muinaisuudessa oli rajatila. jossa ei vielä "kunnolla" seurustellut, mutta odotuksia oli molemmilla ja sähläsi jotain tosi kevyttä eli siis suutelo tms. toisen naikkosen kanssa, mutta selkiinnytti tilanteen toi keisi ja alkoi sitten oikeasti seurustella. Pettämiseksi en sitä vielä laskenut.
Eniten hämmennyttää nämä tilanteet, jossa muutama tässä ketjussa analyyttisesti kirjoittaa, että suhde suhteena ja avioliitto avioliittona eikä avioliitossa ole sinänsä mitään pielessä eikä haluta loukata puolisoa.
Jos teillä mielenkiintoa riittää, niin voitteko yrittää jotenkin analysoida ja tarkentaa, miten tuo on mahdollista. Onko yksiavioisuus jotenkin vaikeaa, vai mikä tuossa on taustalla.
Eli jotenkin pystyn järjellä ymmärtämään, että suhde on kriisissä, väljähtynyt, seksielämä on kuollutta ja sitten petetään, mutta jos tilanne on siis sellainen, että periaatteessa liitto ja seksielämä kunnossa, niin että miksi? En tässä moralisoi, mutten vaan ymmärrä oman kapean ajattelutapani pohjalta.
Ex-miestäni pari kertaa työpaikan kinkereissä. En kuitenkaan mennyt sänkyyn asti. Nykyistä miestäni ei ole tullut mieleenikään pettää. Välttelen kyllä aktiivisesti kaikkia tilanteita, joissa olisi mahdollista pettää. Pettämiseen on aina liittynyt vahvasti alkoholi, onneksi nykyään tulee otettua niin älyttömän harvoin ja vähän. Varsinkin ilman että mies on mukana. Yleensä lähdemmekin juhlimaan yhdessä, se on mukavampaa.
Vain pari kertaa.
vastaus :D
Mahtaa olla vaikea pitää jalat yhdessä tuolla moraalilla.
Ex-miestäni pari kertaa työpaikan kinkereissä. En kuitenkaan mennyt sänkyyn asti. Nykyistä miestäni ei ole tullut mieleenikään pettää. Välttelen kyllä aktiivisesti kaikkia tilanteita, joissa olisi mahdollista pettää. Pettämiseen on aina liittynyt vahvasti alkoholi, onneksi nykyään tulee otettua niin älyttömän harvoin ja vähän. Varsinkin ilman että mies on mukana. Yleensä lähdemmekin juhlimaan yhdessä, se on mukavampaa.
Tä? Ethän sä oo pettäny kun et kerran menny sänkyyn asti, vai otitko siltä vaan suihin?
^ ja aika huono itsekuri kun pitää vältellä tilanteita ettei vaan kenenkään kulli vahingossa mene sisään, esim. kynnykseen kompastuessa.
Meillä on lupa käydä vieraissa. Joten pettäminen on mahdotonta...
Seuraa löytää sieltä mistä sinkutkin. Pikkujouluista, baarista, kirjastosta, netistä, jne....
18v yhdessä josta 10v aviossa.
N35
pystyyn kuollut suhde oman miehen kanssa..10kk ollut suhde varattuun työkaveriin..työpaikalta siis löytyi ja siellä nähdään..silloin tällöin muuallakin..
pikkujouluissa .niinhän kaikki tekee.