HA HA HAA! Sisko kutsui syömään, oli luvassa ITALIALAINEN MENU:
Italianpataa se sisko tarjosi ihan pokkana :)
Ihanan hömppä omileen muuttanut siskoni
Kommentit (14)
Italianpataa se sisko tarjosi ihan pokkana :)
Ihanan hömppä omileen muuttanut siskoni
Eipä ole tullut moneen vuoteen syötyäkään, varmaan aikoinaan opiskeluaikoina!
asustelee ekaa kertaa yksin kun tuli ero miehensä kanssa..ilmeisesti mies pitänyt siskon ruuassa kiinni ja hoitanut kokkaamiset :)
Kutsu Italialaiseen iltaan tuli hältä jo pari viikkoa sitten ja nyt sitten söimme ihan Italialaista ruokaa :)
ap.
ps.Mikä tuo vihersalaatti juttu oikein on?
Olenko missännut jotain tärkeää ja hauskaa?
Mä en ymmärrä miksi sun piti tulla tänne ivallisesti hirnumaan "toosi fiksua" siskoasi. Aivan varmasti ajatteli sydämellään, toisin kuin sinä
Kyllä minusta ap otti asian ihanasti huumorilla:)
Mä en ymmärrä miksi sun piti tulla tänne ivallisesti hirnumaan "toosi fiksua" siskoasi. Aivan varmasti ajatteli sydämellään, toisin kuin sinä
Vois pitää kestit ja luvata RANSKALAISEN MENUN:
Ranskanperunoita, ranskalaista salaatinkastiketta, ranskankermaa ja jälkkäriks ranskanpastilleja.
Ja illalla voidaan tehdä kaikille ranskalaiset letit.
Mielestäni tuo oli jotenkin niin ihanan hönöä siskoltani :)
Ja voin jopa siskolleni näyttää tänne tekemäni aloituksen, ei hän siitä varmasti pahastu, me ollaan tämmöisiä hyvällä huumorilla ladattuja siskoksia joita toinen ei voi koskaan loukata tai satuttaa.
Ja siskoni on oikeasti fiksu ihminen vaikkei kyökin puolella sitten loistaisikaan.
Pata oli hyvää ja tosi Italialaista ;D
ap
asustelee ekaa kertaa yksin kun tuli ero miehensä kanssa..ilmeisesti mies pitänyt siskon ruuassa kiinni ja hoitanut kokkaamiset :) Kutsu Italialaiseen iltaan tuli hältä jo pari viikkoa sitten ja nyt sitten söimme ihan Italialaista ruokaa :) ap. ps.Mikä tuo vihersalaatti juttu oikein on? Olenko missännut jotain tärkeää ja hauskaa?
juontuu eilisestä ketjusta,joku kyseli riittääkö vieraille paprika,kurkku,tomaatti vihersalaatti ilman kastiketta patongin kanssa.ja kun moni vastas että ei riitä,meni sellasetkin herneet nenuun!ja salaatti oli RAIKAS. :D
Jos olisin itse tää ap:n sisko niin mua itteeki naurattais tää keskustelu, ap:han kutsui siskoaan "ihanaksi hömpäksi" et tuskimpa ilkeyksissään on liikenteessä. Te tietyt tädit vain näette ivallista hirnumista joka asiassa..;)
joltain kymmenen vuoden takaa, kun mammat kertoili menuitaan ja yleensä usea mainitsi tekevänsä RAIKKAAN vihersalaatin ja juomaksi sitruunaista lähdevettä.
asustelee ekaa kertaa yksin kun tuli ero miehensä kanssa..ilmeisesti mies pitänyt siskon ruuassa kiinni ja hoitanut kokkaamiset :) Kutsu Italialaiseen iltaan tuli hältä jo pari viikkoa sitten ja nyt sitten söimme ihan Italialaista ruokaa :) ap. ps.Mikä tuo vihersalaatti juttu oikein on? Olenko missännut jotain tärkeää ja hauskaa?
juontuu eilisestä ketjusta,joku kyseli riittääkö vieraille paprika,kurkku,tomaatti vihersalaatti ilman kastiketta patongin kanssa.ja kun moni vastas että ei riitä,meni sellasetkin herneet nenuun!ja salaatti oli RAIKAS. :D
joltain kymmenen vuoden takaa, kun mammat kertoili menuitaan ja yleensä usea mainitsi tekevänsä RAIKKAAN vihersalaatin ja juomaksi sitruunaista lähdevettä.
no mä luulin että viittas eiliseen,no se ja sama.mutta ihmettelen kovasti,miten salaatti voi olla raikas? minkälai on tunkkanen salaatti? :D
aika ajoin täällä sillä Raikas Vihersalaatti on terminä jo ihan naurettava :D
no mä luulin että viittas eiliseen,no se ja sama.mutta ihmettelen kovasti,miten salaatti voi olla raikas? minkälai on tunkkanen salaatti? :D
No vaikkas tosi kuiva ja pöperöinen makaronisalaatti? :o)
pussipadan sekaan:D