Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma Thaimaassa - Pattaya, Phuket vai mikä?

Vierailija
03.12.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallinen väestö vähän fiksumpaa kuin noissa lomkylissä. Englannin kieli sujuu.

Vierailija
2/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin suositella. Turistirysähän se on, mutta oikein kiva paikka. En tosin ole ollut Pattayalla kertaakaan, joten en voi puolueettomasti verrata. Onko pakko valita noista kahdesta? Kohteitahan on paljon muitakin. Phuket on tosiaan aikamoinen turistirysä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Phuket. Hua Hin tai Cha Am saattaa olla pettymys ekakertalaiselle. Itse tietenkin suosittelen Koh Sametia ja Koh Changia maisemien takia ja paikallisväestön takia(maisemien vuoksi myös Krabia)

Vierailija
4/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, selkeästihän tossa otsikossa kysyttiin myös "vai mikä"...hyvä lukutaito minulla :-D

Itse olen myös ollut HuaHinissa ja se on kieltämättä kivempi kuin Phuket. Paitsi, että Phuketissa paljon ihanampi meri, jos tykkää meressä uida ja snorklata. Krabi voisi olla myös yksi hyvä vaihtoehto, tai Khao Lak. Pienempiä kuin Phuket. Riippuu siis täysin mitä haette.

Vierailija
5/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin suositella. Turistirysähän se on, mutta oikein kiva paikka. En tosin ole ollut Pattayalla kertaakaan, joten en voi puolueettomasti verrata. Onko pakko valita noista kahdesta? Kohteitahan on paljon muitakin. Phuket on tosiaan aikamoinen turistirysä...

Vierailija
6/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan matkusteltu todella vähän ulkomailla, mutta nyt haluttais lähteä Thaimaahan. Joten kohteen pitäisi olla myös sellainen, missä myös ensikertalainen osaa liikkua :)

Lapsia meillä on kaksi, 10 ja 12 vuotiaat.

ap

Vierailija
7/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikertalaiselle. Ne on turistipaikkoja ja loma on aivan varmasti onnistunut eikä siellä voi "eksyä" tms, paikalliset osaa englantia (sametilla taas ei). Phuketista kyllä pääsee Krabille ja PhiPhille. Hinta-taso keskistä-Thaimaata reilusti yli puolet kalliimpi (vaikkakin halpa)

Vierailija
8/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin niin Pattaya mutta jos muija mukana niin Phuket.

Vierailija
9/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin niin Pattaya mutta jos muija mukana niin Phuket.

On siellä paljon muutakin kuin walking street ja pillua ukko saa yhtä paljon oltiin sitten missä päin Thaimaata tahansa :D

Vierailija
10/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten Phuketia. Pattayalla enemmän seksiturismia, ei niin kiva perhelomakohde.

Vierailija
11/11 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krabia suosittelen minäkin tai Koh Lantaa. Phuketissa olen ollut kerran, enkä mene uudestaan. Hua Hinissä ei ole niin kivoja rantoja ja se on muutenkin enemmän kaupunkimainen.

Thaimaassa on paljon kivoja rauhallisia saaria, joihin tehdään myös pakettimatkoja, joten perheenkin kanssa sinne on helppo matkustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän