Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko blogilistaan.

Vierailija
24.11.2010 |

Laitoin blogini eilen blogilistalle, mutta en usko, että siitä on mitään hyötyä.

Blogeja tulee kuin sieniä sateella. Mutta oikeasti: blogin pitäminen ei olekaan ihan helppo juttu ja se tulee yllärinä monelle. Luullaan, että on helppo keksiä koko ajan uutta ja uutta lukijoita kiinnostavaa, mutta näin ei ole.

En myöskään usko, että linkittäytyminen on mikään oikea tie. Tulee riippuvuussuhteita, jotka ovat inhottavia.

Mainostaminenkin on vaikeaa.

Mitä bloggari siis tekee onnistuakseen tavoitteessaan - jos on edes joku tavoite? Minulla on ainakin tavoite.

Olen jo saanut palautetta lukijoiltani tavoitteeni onnistumisesta. Saan siis olla tyytyväinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä tekisin sellaisen, kirjoittaisin tuttavilleni "päiväkirjaa" ja jos he tahtoisivat vinkata tutuntutuilleen, että katsopa kivaa blogia, niin mikäs siinä.

Vierailija
2/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uusien lukioiden saaminen riippuu monesta tekijästä.

Kuinka kiinnostava aihe on, onko samasta aiheesta paljon muita blogeja, saako linkkejä muista blogeista ja keskustelu palstoilta.

Itselläni on ollut blogi pari vuotta ja lukijat ovat kasvaneet tasaista tahtia. Ensimmäiset kuukaudet olivat hiljaisa mutta pikkuhiljaa kävijämäärät ovat kasvaneet.

Ainakin itse koen tärkeäksi että blogiin tulee säännöllisesti kirjoituksia.

Ainakin itse olen päässyt tavoitteeseen eli koe ihmisten saaneen apua blogistani sekä itse olen tienannut hieman google mainoksilla.

Vaikka ei niillä ole tuntipalkoille päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan katselen, mitä blogeja seuraamani blogisti sanoo seuraavansa ja sielä klikkailen joskus katsottavaksi olisko minuakin kiinnostava blogi.

Vierailija
4/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag håller med dig!

Vierailija
5/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka niitä blogeja joltain satojen blogien listalta etsisikään!

Kun on tarpeeksi osuvat aihesanat on ja osaa tsekata viimeisen päivityksen, on luettavan etsiskely helppoa. Toki ei kaikki bloggaajat ole listalla mutta helpompi se tuolta on hakusanoilla etsiä kuin googlesta...

Vierailija
6/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan huomannut saaneeni vastausta. Siis mitä hiton riippuvuussuhteita?

Ja jos Blogilista noin kovasti ahdistaa, niin saa sen blogin poiskin sieltä.

Vierailija
7/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmissuhteet on pelottavia ja olisi kiva vaan täyttää päänsä miettimällä pelkästään abortteja...?

Vierailija
8/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tänne abortteja sotkette? Huh, mitä sekopäitä...

Vierailija
9/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aborttibloggari.

Vierailija
10/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siksi että on se blogi...

Vierailija
11/12 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman verkostoitumista

Vierailija
12/12 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös itse blogini listalle eilen. Vaikea sanoa onko siitä hyötyä, tulevaisuus näyttää. Oma tavoite bloggaamisessa on piristää ihmisten arkea ja tarjota juttuja, joita voisi kokeilla itsekin omassa elämässään. Uskon siihen, että suositelemalla muiden blogeja voi hyötyä siitä myös itse ja onhan se aina kiva löytää uutta luettavaa : ) oli se sitten linkittäytymistä tai ei...

käykää katsomassa http://desuzette.blogspot.com/

vasta aloitin, joten saa kommentoida!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä