Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä lääkäriaseman työntekijöiden työterveys on? Naapuriasemallako? :)

Vierailija
03.12.2010 |

Aloinpa tällaistakin miettiä talvipäivän ratoksi. Tuskin he kuitenkaan omalla asemallaan haluavat käydä lääkärissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on töissä Helsingin kaupungin työterveydessä, niin onko heidän pakko Hgin kaupungin työntekijöinä käyttää omia työterveyspalvelujaan?

Vierailija
2/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran kun isäni työtoveri tirskui, että isäni se on nähnyt jokaisen työpaikan naisen alapään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä se voi olla oma mutta voi olla vieraskin.

AIkan moneen työterveyshuoltopakettiin ei kuulu gynepalvelut, ja loputkaan ei aina käytä työterveyttä näihin, joten toi isä, joka oli nähnyt kaikkien työpaikkansa naisten alapäät, oli varmaan aika poikkeuksellinen.

Vierailija
4/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella, että oman firman tth puoleen käännytään vain työhön liittyvissä vaivoissa, ei esim.muun sairastumisen johdosta.

Vierailija
5/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillaanko?

Sen ymmärrän, että kampaajat leikkauttavat tukkansa työkaverilla, mutta se on vähän eri asia...

Vierailija
6/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen miettinyt, missä pienehkön kaupungin gynet käyvät gynellä.

No jos se pikkukaupungin gyne onkin mies... höhöhöhöh

Vierailija
7/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tämän isäni työkaverin (=lue hyvä ystäväni jo kouluajoilta) sanojen mukaan gynelle, jos yleislääkäri on voinut asiat hoitaa.

yksityisellä se voi olla oma mutta voi olla vieraskin.

AIkan moneen työterveyshuoltopakettiin ei kuulu gynepalvelut, ja loputkaan ei aina käytä työterveyttä näihin, joten toi isä, joka oli nähnyt kaikkien työpaikkansa naisten alapäät, oli varmaan aika poikkeuksellinen.

Vierailija
8/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän työterveys on toisessa päässä kaupunkia... Käytännössä kaikki kuitenkin käy tk:n lääkäreillä, tai esim päivystyshoitajalla (jos ehtii) mittauttamassa jotain veriarvoja (CRP, Hb).

Vierailija
9/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi luottolääkäriksi valittu, jonka luona kaikki työntekijät asioivat. Asiansa joutuu hänelle kertomaan, mutta tiedot kirjataan itse valitulla koodilla ja henkilötietoja ei muuten kirjata. Lääkärin määräämät tutkimukset kulkevat myös salatusti. Itse voi päättää, jos ei sitten haluakaan enää asioida talon sisällä, mutta koska saamme ilmaiseksi hyvin kattavat palvelut, niin mielellämme niitä monesti hyödynnämme. Gynen asiat hoidan kyllä itse muualla. Mammogarafian olen käynyt kyllä talossa.

Meille on annettu lupaukset, että kukaan muu työpaikalla kuin tämä lääkäri ei saa tietää terveydentilastamme. Lääkäri on hyvin valittu. Ei mitenkään suulas tai sosiaalinen tapaus. Nauttii yleistä luottamustamme. Esim pikkujouluissa aina selvinpäin ja perushiljainen. Hän tuo esille omaa vaikenevaa rooliaan.