Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä ongelma

Vierailija
03.12.2010 |

Alkuun työnnöt tuntuvat ihan pirun hyviltä. Sitten jossain vaiheessa kostun ihan liikaa ja tuntuma menee.

Olen yrittänyt vuosia treenailla alapään lihaksistoa, mutta sekään ei auta, kostun auttamattomasti liikaa.

Pitäisköhän ottaa mänkkipyyhe käyttöön ja aina välillä kuivailla miehen vehkeet. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalun kuivaaminen auta kun suurin osa mehuista jää naiseen. Mun muija kans kostuu usein tosi paljon mutta se ei onneksi ole meitä häirinnyt. Tässä yksikin ilta oli niin märkää että mulla oli pallitkin aivan märät kaikista vaimon mehuista. Mutta en valita, parempi on märät ja tyhjät pallit kuin kuivat ja täydet.

Vierailija
2/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en valita, parempi on märät ja tyhjät pallit kuin kuivat ja täydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että ihan perseestä koko homma... ei ennen synnytystä ollut... olen ihan ajatellut mennä lääkärille.. oliskohän niillä neuvoja...? nyt on seksiä todella vähän kun oikein MUA hävettää, että kun kuitenkin käytän kuulia ja ostin sen COMEn... mut silti mikään ei vaan tehoa =//

Vierailija
4/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeatte anaaliseksiin. Antakaa ukon panna kuivana sinne, takaan että kitkaa löytyy!

Vierailija
5/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kohdallani on myös se, että syöpähoitojen vuoksi minulta on leikattu munasarjat ja siten aiheutettu ennenaikaiset vaihdevuodet. Silloinhan yleensä ongelmana on liika kuivuus.

Vierailija
6/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että ihan perseestä koko homma... ei ennen synnytystä ollut... olen ihan ajatellut mennä lääkärille.. oliskohän niillä neuvoja...? nyt on seksiä todella vähän kun oikein MUA hävettää, että kun kuitenkin käytän kuulia ja ostin sen COMEn... mut silti mikään ei vaan tehoa =//

No ei sitä kostumista nyt ainakaan hävetä tarvi. Yritä muuttaa asentoa että tuntuma paranee. Esim lähetysaarnaaja-asennon CAT muunnos auttaa.

märkäpalli

Vierailija
7/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeatte anaaliseksiin. Antakaa ukon panna kuivana sinne, takaan että kitkaa löytyy!

Vierailija
8/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kostumista nyt ainakaan hävetä tarvi. Yritä muuttaa asentoa että tuntuma paranee. Esim lähetysaarnaaja-asennon CAT muunnos auttaa. märkäpalli

kait se pitää lääkärille mennä... jos onkin joku vikana... =/

Vierailija
9/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on lähetyssaarnaajan Cat-muunnos? O_o

T. ap

Vierailija
10/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kosteus oli ennen synnytyksiä kai normaalitasolla, mutta nyt suorastaan vuodan mehuja kun tuntuu niin hyvältä. Samalla se "tuntuma" heikkenee..

Käytän säännöllisesti Smartballs-kuulia ja ne ovat jonkinverran auttaneet asiassa. Muutama viikko sitten aloitin tehotreenin jättämällä kuulat useita (3-6) tunteja käyttöön. Se on saanut aikan hieman lihaksia napakammaksi jo nyt. Treenaus jatkuu ja katsotaan tuloksia;

Vierailija
11/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tietämätön

Vierailija
12/12 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tietämätön

Kertokaa?