Lue keskustelun säännöt.
onko kukaan törmännyt missään reimatecin mustaan haalariin??
03.12.2010 |
olen koittanut metsästää erle mallista koko mustaa haalaria mutta mistään ei tunnu saavan, ei edes reiman omista tehtaanmyymälöistä, nyt siis kysynkin teidän apuanne arvot naiset, jos joku on jossain törmännyt kyseiseen haalariin niin olisin kiitollinen tiedosta!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla