Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikkyys ja seksuaalisuus. Minulle merkitsee miehen hyvä kunto paljon.

Vierailija
03.12.2010 |

Mieheni on minulle ja perheellemme omistautuva, mutta hän ei näe sitä puolta seksuaalisuudessa, että pitäisi itsestään hyvää huolta. Ylikiloja on kertynyt. Illat menee mässyttäessä ja viihde-elektroniikan parissa, jos on sitä "omaa aikaa". Lapiperhe-elämä on rankkaa. Työ vie veronsa. Vapaalla ei harrasta liikuntaa.

Miksi jotkut kokevat asiakseen nostaa henkiset arvot niin tärkeään rooliin parisuhteessa, ilman että mieltävät sen osaksi suhdetta omaan kehoon? Miksi ei niin, että fysiikan päälle vasta rakentuu se suhteen henkinen terveyskin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tarvitaan. Olen itse joutunut pohtimaan tuota kun sairastumiseni myötä kunto on ollut välillä heikko. Nyt yritän sitä kohottaa, sillä mielisin vielä kerran päästä kohtuulliseen kuntoon, ennen kuin aika vääjäämätön luhistuminen ja kuolema tulee.

Ei minusta siinä ole mitään pahaa, että puoliso toivoo toiselta panostusta fyysiseen puoleen ei se ole mikään henkisen puolen vastakohta. Tietenkin, jos vain toisen voisi saada, niin kai sen henkisen puolen ottaisi.

Vierailija
2/3 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, ap hyvä, henkinen terveys ei rakennu hyvän fysiikan päälle. Fyysinen ja henkinen terveys ovat molemmat osa yhtä ja samaa ihmisen hyvinvointia. Olen jokseenkin varma, ettei miehesi tee kunnolleen mitään sinun paasauksesi vuoksi.

Mässyttäminen ja jatkuva viihde-elektroniikan kanssa leikkiminen eivät ole parisuhteen henkisiä arvoja. Ne saattavat kertoa väsymyksestä ja ehkä jopa turhautumisesta. Muisuttaisin kuitenkin, että rättiväsynyt ei halua lenkille, ei edes sillä verukkeella, että siellä virkistyisi. Kaikki nimittäin eivät virksity lenkillä. Minä väittäisin, että perheessänne henkiset arvot ovat niin pohjamudissa, ettei edes fyysisestä kunnosta huolehtiminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin katsoo esim TV:tä. Viihde-elektroniikka vie aikaa esim liikuntaharrastuksilta, ei minulta.

ap