Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan silminnäkijää? Miksi kaikki asettui pojan tueksi?

Vierailija
02.12.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että pojan perhe oli pienen paikkakunnan silmäätekeviä tms.

Jotenkin omituista, että pojan ÄITI netissä kampanjoi poikansa puolesta, jossain määrin nuoren ihmisen eli sen veljen osalta sen vielä ymmärtää.

Vierailija
2/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin ne kaikki uhkaukset, mitä netissä oli. Tuli oikein hiki pintaan, kun suuttutti niin valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim seuraavia syitä saattaisi olla: Poika hyvästä perheestä, tyttö esim alkoholisti-isän lapsi. Pojan perheellä poliittista ja taloudellista vaikutusvaltaa. pojan äidillä mahdollisuus päättää monen ihmisen töistä ym. ja ovat auttaneet avoimesti monia ihmisiä omaksi hyödykseen. Äiti ja poika ovat aina olleet hyvin käyttäytyviä ym. Äiti ja/tai poika psykopaatteja. osaavat tulita toisten tunteita, mutta käyttävät niitä vain hyödykseen. Ottavat aina sen roolin, joka miellyttää ihmisiä.

Vierailija
4/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu täyttä paskaa ja täysin raiskaajapojan puolella. Olisin tintannu sitä, jos olisin ollut se toimittaja

Vierailija
5/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä elämme siinäkin maailmassa, että nainen on aina huora. Surullisinta on se, että naiset kannattavat tätä samaa paskaa.

Suomen poliisissa on onneksi jo niin paljon naispoliiseja ja koulutusta, että tämä vanhakantainen ajattelu pienen pienen hitusen mennyt eteenpäin.

Naisella on oikeus sanoa ei! Aina!

Vierailija
6/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoidaan jotain raiskausuutista syyllistämällä uhri. Jos raiskattu on ollut "väärään" aikaan liikkeellä, pukeutunut väärin tai puhunut sanankin raiskaajan kanssa ennen tekoa, on uhri monen mielestä kerjännyt huomiota ja tapahtuneeseen syyllinen.

Ohjelmassa esiintyneissä kommenteissakin näkyi tätä ajatusta. Väitettiin, että tyttö oli ollut halukas ja jälkikäteen syyttänyt poikaa, kun oli alkanut katua tapahtunutta.

Minulle otti koville se, että tyttöä syyllistivät myös aikuiset naiset. Jotenkin voin ymmärtää, että teini-ikäinen ei täysin käsitä teon vakavuutta ja voi yrittää puolustella tekijää etenkin, jos tämä on suosittu. Mitenkään en kuitenkaan voi ymmärtää sitä, että aikuiset vähättelevät tapahtunutta ja selittävät esim. dna-testejä vääriksi.

Omille lapsilleni haluan opettaa sen, että vaikka ihminen makaisi alastomana keskellä katua, hänellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Aina saa sanoa "ei", vaikka olisi aiemmin ollut suostuvainen ja ei tarkoittaa AINA ei.

Vierailija
7/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutonen ja täysin samaa mieltä!

Vierailija
8/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen taas ylpeä siitä että olen eronnut kirkosta, taas pappi näytti siinä "parhaat" puolensa. Miten voi olla että jatkuvasti maassa kuin maassa pappien ym. vastaavien joukosta löytyy nuo kaikkein idiooteimmat?????

Ihan järkyttävää katseltavaa ja sekin taisi tulla selväksi että ei niitä ruottalaisia taideta turhaan täällä suomessa mollata miten jotkut voi olla noin hirveitä????

Ihan itku meinasi tulla kun katsoi ohjelmaa, voi tyttö parka.

Vierailija
9/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa katsottavaa.

Ei olisi uskonut, että tuollaista voisi tapahtua nykypäivänä Ruotsissa. Uhri syyllistettiin ihan täysin. "Poika parka" sanoi pappi, kun kuuli raiskauksesta.

Mistä tuo johtui, se olisi kiva tietää. Tyttöjen asema ei varmaan ole niin hyvä kuin väitetään. Rahalla ja hyvällä asemalla saa tietysti ostettua valtaa.

Missä on ihmisten oikeudentaju ja myötätunto? Ajatellaanko omilla aivoilla?

Vierailija
10/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toi mua sinänsä yllättänyt. Tapahtuuhan tollaista suomessakin. Jotain ruvetaan kiusaamaan jostain syystä ja kukaan ei enää sen jälkee ole kiusatun kaveri.

Vierailija
11/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä ettei mitään vastuuntuntoa rehtorilla!! Vastuusen koko rehtori asiasta ja kenkää persuksiin.

Olikohan asialle tehty yhtään mitään siellä?

Rehtori olisi ilman muuta pitänyt hyllyttää koska teki kyllä järkyn mokan? pitäisikö ruotsalaisen rehtorin mielestä 14 vuotiaan hakea ITSE apua ja tietää mitä tarvitsee? käsittämätöntä juttua rehtorin suusta.

Mielestäni 14-vuotias on lapsi joten aikuisten varsinkin koulutettujen (rehtoriksi) pitää antaa apuja pyytämättä ja neuvoa eteenpäin, tässä tapauksessa oltiin annettu koulusta jotain apuja mitä TYTTÖ halusi.....

Vierailija
12/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko kuinka tuohon typerään etunimien haukkumisketjuun vastailee jo reippaasti yli 80 ihmistä, mutta sitten tällainen aihe, jota soisi KAIKKIEN pysähtyvän ajattelemaan ei kerää juuri ketään. :(

Tämä maailma on paikoitellen niin järjettömän paha. :( Kunpa ihmiset olisivat älykkäämpiä, ja kunpa useammilla olisi toimiva terve omatunto.

Vierailija
13/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasta ei sentää raiskattu ole, ei fyysisesti. Mutta samanlaisia kokemuksia meillä. Koulukiusaamista, kaveripiiristä eristämistä, koulu kanta oli se että koulussa ei ole kiusaamista (opettajat eivät nähneet) ja vapaa-aika ei heille kuulu.

Vein rehtorille irc-galleriasta tytön sivuilta kopsaamiani todisteita kiusaamisesta, ei, siltikään häntä ei kuulema kiusattu vaikka kyseessä oli sen koulun oppilaat ja jopa saman luokan oppilaat millä mun lapsi oli.

Seuraus: tyttö rupesi lintsaamana koulusta, koulu tekee sossuun ilmoituksen. Koulu eikä rehtori silti ole sitä mieltä mitä tyttö ja minä, ei kiusaamista.

Seuraus: jos ei koulu suju huostaanotto. Vaihdettiin koulua ja nyt koulu sujuu toisella paikkakunnalla. Edelleenkään omalla kotipaikkakunnalla ei ole kavereita, joskus oli.

Mä en olis ikinä uskonut että tälläistä voi tapahtua. Kyseessä on eräs keskiuusimaan kunta.

Vierailija
14/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että opettajat ja rehtorit vaatimassa kovempia palkkoja ja muita etuuksia mutta sitten ei oteta vastuuta mistään.

Jos tavallinen ihminen ei hoida töitään, niin kenkää tulee mutta näitä opettajia höösataan ja painetaan villasella.

Opettajan kuuluu ja pitää puuttua tälläiseen laittakaa koulu vastuuseen. Jos ollaan otettu tälläinen ammatti niin siitä on vastuu kannettava.

Kiusaajat on siirrettävä koulusta pois ei kiusattua!!!Tsemppiä teille!

Vierailija
15/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikeasti kuulu koululle, vaan sinulle. Se kuuluu koululle, jos kiusaaminen jatkuu ja sitä tapahtuu koulussa.Koulu on vastuussa siellä tapahtuvasta toiminnasta. Voit vaatia myös terveyskeskuksen kautta keskusteluapua lapsellesi, jos koulukuraattori ja terveydenhoitaja eivät saa sitä järjestetyksi. Rikosilmoitusta poliisille, nettikiusaamiseen on helppo puuttua, koska todisteet ovat nähtävillä.

Vierailija
16/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oavt pystyssä jo täältä asiasta lukiessa. Ja sitten länsimasta puhutaan vielä sivistysvaltioina...hrr

Vierailija
17/17 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kieltäminen. "Ei meillä voi tuollaista sattua". Siksi lähdetään puolustuslinjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi