Miksi suhde suomalainen mies-ulkomaalainen vaimo ärsyttää/kiusaa monia?
Kun minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään, mistä joku suomalainen mies hakee vaimonsa. Ei sen puoleen kyllä myöskään se, mistä suomalainen nainen hakee miehensä.
Itse asiassa tunnenkin pari miestä, jotka "hakivat" vaimot Aasiasta. Fiksuja miehiä ja fiksuja ovat naisetkin.
Kommentit (3)
Ei muakaan ärsytä, mutta se voi kyllä ärsyttää jos joku ihan ärsyttämistarkoituksessa haukkuu suomalaisia naisia suojellakseen itseään omalta luuseriudeltaan :D.
Ei muakaan ärsytä, mutta se voi kyllä ärsyttää jos joku ihan ärsyttämistarkoituksessa haukkuu suomalaisia naisia suojellakseen itseään omalta luuseriudeltaan :D.
-Tässäpä tuo tulikin lyhykäisyydessään. Keskimäärin normaali suominainen omaa huonon itsetunnon ja tästä johtuen kyseiset naiset eivät katso hyvällä tällaisia pareja, joissa nainen ulkomaalainen, koska katsovat jollain kieroutuneella tavalla, että ulkomaalainen vaimo on loukkaus suomimieheltä suomalaista naista kohtaan. "Tolla luuserilla on ulkomaalainen patalappu, kun ei suominaista saa" Tollaista on aistittavissa rivien välistä aina, kun vaimoni kansallisuus tulee puheeksi suominaisen kanssa. Itselläni on siis Ukrainalainen 26- vuotias hyvin koulutettu ja terveen maailmankatsomuksen omaava vaimo. Ainiin, itse olen muuten 25-vuotias :)
Miksi se ketään ärsyttäisi? Keitä ovat ne "monet", joihin ap viittaa?