Mitä mieltä tästä naapurin tyttö myi mausteita luokkaretkeä varten,
ostetiin kaksi purkkia ja ne maksoi 16,50 e mies antoi 20e ei ollu takaisin antaa. Mies sanoi tuo sitten takaisin loppuraha. Täänään sanoi, että unohditko niistä mausteista sen rahan. Tekikö tyttö tahallaan oli vähän sen näköinen, kun toi rahan. Muutenkin ovat kallita nuo mausteet, ei edes olisi tarvittu mutta luokkaretken hyväksi ostettiin.
Kommentit (8)
Voihan täällä arvailla vaikka mitä. Itse olisin koululaisena olut tosi häpeissäni, jos olisin unohtanut antaa rahasta takaisin. Mieleenkään ei olisi tullut viilata linssiin.
Tyttö on varmaan myynyt mausteita moneen kotiin ja jos ei ole tullut heti panneeksi ylös puuttunutta vaihtorahaa, niin se helposti unohtuu siinä vaiheessa, kun on käynyt 10 muussa talossa teidän jälkeen. Tytön "syyllinen" ulkonäkö saattoi johtua ihan vain siitä, että hän oli nolona unohduksesta ja pelkäsi teidän kuvittelevan, että oli yrittänyt varastaa rahat.
Mä olisin sanonu, että pidä loput..
kumpaakin 450 gr ja hinta oli 16.50e. Ei se rahakaan vaan oppia rehelliseksi. Eikä täällä omakoti alueella kukaan ostanut, naapurin mies ja me. Kertoi itse tuon asian.
joten halpaa oli ap
jos hinta on ,mikä on sitä noudatetaan.
hinta on se mikä on, jos tuotetta myydään, esim, kaupassa maksatko yli hintaa jos kassa ei pysty antamaan takaisin.
Tyttö on varmaan myynyt mausteita moneen kotiin ja jos ei ole tullut heti panneeksi ylös puuttunutta vaihtorahaa, niin se helposti unohtuu siinä vaiheessa, kun on käynyt 10 muussa talossa teidän jälkeen.
Tytön "syyllinen" ulkonäkö saattoi johtua ihan vain siitä, että hän oli nolona unohduksesta ja pelkäsi teidän kuvittelevan, että oli yrittänyt varastaa rahat.