Kuinka monelle n. 10-vuotiaalla on toppahaalarit kotona?
Koulussahan ei noita juuri käytetä, mutta entäpä kotipihoilla?
Kommentit (30)
pitkään aikaan aikuisten haalareita! 80-luvulla olivat kovastikin muotia, nyt ei aikuisten haalareita ei näe missään.
Ja just prikulleen 80-luvun tuote, aivan varmasti! =0)
miksi kutosluokkalaiselle on ehdottomasti laitettava toppahaalari päälle kouluun tai vapaa-ajalle?
No kerro sinä, miksi tämä oli täysin arkipäiväinen asia vajaa 20 vuotta sitten? Mikä on muuttunut?
ja pienestä kylästä olen, ja kyllä vika luokka, kun jollakin oli toppahaalari, oli kolmas luokka. Joku saa toki laittaa kutosellakin toppahaalarin päällensä, mutta ei se siis ennen wanhaankaan ollut mitenkään yleistä... Ja koot tosiaan loppuu 130-150, moni on kutosella jo paljon pidempi.
miksi kutosluokkalaiselle on ehdottomasti laitettava toppahaalari päälle kouluun tai vapaa-ajalle?
Eiks oliskin tosi herttaista, jos jollain kuudesluokkalaisella tytöllä olisi tällaset haalarit ja vielä tuollaiset kintaatkin! :) :)
http://www.rasaviltuote.fi/fi/mallisto/syksy2010_talvi2011/?tuote=lumi
toppahaalarit, on 14 v. Samoin oli minulla, Liisi-Inkerillä vielä ysilläkin toppahaalari!
Itse en kokohaalaria käyttänyt varmaan 5v jälkeen, paitsi kun sain sitten 14v haalarin (naisten malli), jota käytin talvella ulkoillessa. Muistan että monet skimbasivat kokopuvussa, mutta ei ne mitään pikkulasten pussihaalareita olleet.
toppahaalaria, niitä ei ole, katsonut monesta kaupasta. sanottu vain, että on leikki-ikäisen vaate.
Meidän Jorma-Petterillä on vielä toppahaalarit, on 14 v. Samoin oli minulla, Liisi-Inkerillä vielä ysilläkin toppahaalari!
Mutta meidän Nico-Petterillä onkin nämä:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1284675/olisiko_tass…
mutta sitä käytetään vain kotona, koska koulussa haluavat että on housut + takki. En tiedä onko ne sitten muka helpompi pukea.
Tota suurempaa haalari alkaa olla vaikea kaupoista löytää.
No kerro sinä, miksi tämä oli täysin arkipäiväinen asia vajaa 20 vuotta sitten? Mikä on muuttunut?