Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää, mies tekee koko ajan profiileja treffisivustoille..

Vierailija
02.12.2010 |

Monesti ollaan tästä asiasta puhuttu ja tapeltu. Hän ei ymmärrä, että näen tietokoneemme Javascriptista mitkä sivut hän on sallinut. Sieltä löytyy parikin kertaa viikossa uusia treffisivustoja (kaikki suomalaisia). Hän käy sivuilla aina silloin, kun esimerkiksi syötän lastamme yöunille. Miehellä on ties kuinka monella sivulla profiili, jossa hän etsii naista. Siinä ohessa hänellä lukee, että on lapsi ja vaimo. En enää jaksa tätä, taas löysin yhden uuden sivun jolle hän on liittynyt tänään aamulla. Tämä on niin yleistä jo, etten jaksaisi edes sanoa miehelle asiasta. Mitä helvettiä mä teen, potkinko miehen pihalle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin mies väittää että hakee vain juttuseuraa tai jotain kiinnostunutta, kun mua ei kiinnosta. Ei kai kiinnostakaan tuollainen petturi. Mä en voi lähteä kun mies on taloudellisesti täysin riippuvainen musta, sinuna pakkaisin omat kamani ja pojan ja hankkisin uuden kämpän. Tai sitten pakkaat ne miehen kamat ja sanot että sen on voitettava sun luottamus takas ja uhkailu itsarilla vaan tekee teistä etäisemmät. Ja että näin hän ei loukkaa sinua vaan lastansa. Tsemppiä!

Vierailija
22/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ollaan tästä asiasta puhuttu ja tapeltu. Hän ei ymmärrä, että näen tietokoneemme Javascriptista mitkä sivut hän on sallinut. Sieltä löytyy parikin kertaa viikossa uusia treffisivustoja (kaikki suomalaisia). Hän käy sivuilla aina silloin, kun esimerkiksi syötän lastamme yöunille. Miehellä on ties kuinka monella sivulla profiili, jossa hän etsii naista. Siinä ohessa hänellä lukee, että on lapsi ja vaimo. En enää jaksa tätä, taas löysin yhden uuden sivun jolle hän on liittynyt tänään aamulla. Tämä on niin yleistä jo, etten jaksaisi edes sanoa miehelle asiasta. Mitä helvettiä mä teen, potkinko miehen pihalle?

Kuulostaa ihan järjettömältä, itsellänikin oli entinen kihlattu sellainen että kävi kirjoittelemassa muille naisille koneella aina kun kävin esim. ulkona lapsemme kanssa...luin myös sivuhistoriasta, missä se mies oli käynyt.. paljastin että tiedän kaiken. Mies ei osannut kertoa mitään, MIKSI...erosimme...mies jätti minut, tuntui siltä,että hän etsi kokoajan uutta naista, vaikka minä rakastin häntä!

Varoituksen sana, ehkä hän haluaisi erota, mutta ei uskalla jostain syystä. Kysy rakastaako hän sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin mies väittää että hakee vain juttuseuraa tai jotain kiinnostunutta, kun mua ei kiinnosta. Ei kai kiinnostakaan tuollainen petturi. Mä en voi lähteä kun mies on taloudellisesti täysin riippuvainen musta, sinuna pakkaisin omat kamani ja pojan ja hankkisin uuden kämpän. Tai sitten pakkaat ne miehen kamat ja sanot että sen on voitettava sun luottamus takas ja uhkailu itsarilla vaan tekee teistä etäisemmät. Ja että näin hän ei loukkaa sinua vaan lastansa. Tsemppiä!

Vierailija
24/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkaan kysynyt, että mitä mies minusta oikein haluaa. Hän sanoo rakastavansa minua, ei voi elää ilman minua, lupaa muuttua, haluaa lisää lapsia etc. Sinisilmäisenä menen aina tähän halpaan. Joka helvetin kerta, kun käännän selkäni, mies on treffisivuilla. Mistä tiedän edes, onko mieheni nyt töissä vai jonkun huoran luona?

ap

Vierailija
25/26 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi vielä tuolla www.treffinetti.fi

Vierailija
26/26 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tuolla vielä www.treffinetti.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi