Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää, mies tekee koko ajan profiileja treffisivustoille..

Vierailija
02.12.2010 |

Monesti ollaan tästä asiasta puhuttu ja tapeltu. Hän ei ymmärrä, että näen tietokoneemme Javascriptista mitkä sivut hän on sallinut. Sieltä löytyy parikin kertaa viikossa uusia treffisivustoja (kaikki suomalaisia). Hän käy sivuilla aina silloin, kun esimerkiksi syötän lastamme yöunille. Miehellä on ties kuinka monella sivulla profiili, jossa hän etsii naista. Siinä ohessa hänellä lukee, että on lapsi ja vaimo. En enää jaksa tätä, taas löysin yhden uuden sivun jolle hän on liittynyt tänään aamulla. Tämä on niin yleistä jo, etten jaksaisi edes sanoa miehelle asiasta. Mitä helvettiä mä teen, potkinko miehen pihalle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä hetkellä muita pölvästejä, joilla on samanalinen tilanne? Että olette löyänyt kumppaninne treffisivuilta, ja tämä väittää kiven kovaa, että "kunhan kattelee ja juttelee". suomi24:ssä se esittää sinkkua. 

Vierailija
2/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa siippasi kanssa. Nolo mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyt?

Vierailija
4/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ollaan tästä asiasta puhuttu ja tapeltu. Hän ei ymmärrä, että näen tietokoneemme Javascriptista mitkä sivut hän on sallinut. Sieltä löytyy parikin kertaa viikossa uusia treffisivustoja (kaikki suomalaisia). Hän käy sivuilla aina silloin, kun esimerkiksi syötän lastamme yöunille. Miehellä on ties kuinka monella sivulla profiili, jossa hän etsii naista. Siinä ohessa hänellä lukee, että on lapsi ja vaimo. En enää jaksa tätä, taas löysin yhden uuden sivun jolle hän on liittynyt tänään aamulla. Tämä on niin yleistä jo, etten jaksaisi edes sanoa miehelle asiasta. Mitä helvettiä mä teen, potkinko miehen pihalle?

no selkeä viestihän tuo on mieheltäsi että hakee sivusuhdetta, jos hänellä ei jo ole sellaisia...eikä hän välitä sun valituksista niin kauan kun siedät asiaa ja "annat anteeksi". Minäkin menin exäni kanssa siihen kiltteyden lankaan, että annoin anteeksi uskottomuuden, mutta pahemmaksi meni meno vaan sen jälkeen...kuvitteli, että mitä vaan voi tehdä ilman että joku raja tulee vastaan. Onneksi ei olla enää yhdessä.

Vierailija
5/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti näyttänyt miehelle ovea, että painukoot hakemaan sitä uutta nuorta seuraa mitä netissäkin hakee. Enhän minä voi tietää, onko mies pettänyt minua siviilissä ja kuinka monta kertaa. Luottamukseni mieheen meni jo vuosi sitten, kun hän jäi ekan kerran kiinni. Tällöin olin synnyttämässä esikoistamme, mies oli kotona chattaamassa ties millasten huorien kanssa.

Mies sanoo aina tappavansa itsensä jos jätän hänet. Hänellä ei kuulemma ole mitään elämää ilman minua ja poikaamme. Eli tällaisen itsensä tappamisella uhkailu antaa hänelle oikeuden tehdä mitä herra haluaa? Minun pitää sietää kaikkea? Olen niin loppu tähän touhuun. Luulen, että olemme olleet yhdessä tähän asti vain poikamme takia. Äijä pääsee neljän aikaan töistä..pitäiskö vaan pakata äijän tavarat tuohon eteiseen.

Vierailija
6/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaankin ansaitsen parempaa. Jos yksi nainen ei puhimisestakaan huolimatta riitä, on hänellä jonkin ongelma.

Vierailija
7/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ap

Vierailija
8/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä annat itseäsi noin kynnysmattona kohdella? Anna miehen uhkailla itsareillaan, et sinä ole vastuussa hänen elämästään (vaan omasta ja lastesi). Vähän selkärankaa nyt, sairaalta kuulostaa tuo miehen touhu!

Vierailija
9/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teen miehelle selväksi, että tämä oli tässä ja nyt? Aina samat itkupotkuraivarit, sanoo ettei lähde yhtään minnekään vaikka uhkailisin poliiseilla. Siinähän yrität potkia miestä helvettiin. Argh miksi tämä on niin hemmetin vaikeeta..

ap

Vierailija
10/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi haluta olla tuollaisen miehen lähellä. En usko, ap-rakas, ihan vähän vaikutat jo nololta itsekin. Enkä ole niin hölmö, että kuvittelisin oman mieheni puhtoiseksi. Ei vaan ole ainakaan kiinni jäänyt, mutta tuollaista en voi kuvitella antavani anteeksi. sori

Hirveä loukkaus. Saanko udella, miksi ei ollut mukana synnytyksessä? Oma ukko missasi yhden 3 synnytyksistäni, mutta oli sentään todistettavasti matkalla paikalle, eipä vaan ehtinyt. Jos olisi jäänyt himaan deittisivustoille palloilemaan, olisin varmaan erotessamme vielä vetänyt turpaan. (vaikken eläessäni ole väkivaltainen ollut)

Vierailija
11/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti näyttänyt miehelle ovea, että painukoot hakemaan sitä uutta nuorta seuraa mitä netissäkin hakee. Enhän minä voi tietää, onko mies pettänyt minua siviilissä ja kuinka monta kertaa. Luottamukseni mieheen meni jo vuosi sitten, kun hän jäi ekan kerran kiinni. Tällöin olin synnyttämässä esikoistamme, mies oli kotona chattaamassa ties millasten huorien kanssa.

Mies sanoo aina tappavansa itsensä jos jätän hänet. Hänellä ei kuulemma ole mitään elämää ilman minua ja poikaamme. Eli tällaisen itsensä tappamisella uhkailu antaa hänelle oikeuden tehdä mitä herra haluaa? Minun pitää sietää kaikkea? Olen niin loppu tähän touhuun. Luulen, että olemme olleet yhdessä tähän asti vain poikamme takia. Äijä pääsee neljän aikaan töistä..pitäiskö vaan pakata äijän tavarat tuohon eteiseen.

pakkaamista. Et tosiaan voi olla varma, onko mies pettänyt ja noiden profiilien perusteella ei hyvältä näytä. Hän tahallaan, tietoisesti ja julkisesti loukkaa sinua.

Ja annat noiden itsemurhajuttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hän yrittää sillä tavoin saada sinut pidettyä jos ei minään muuna kuin hätävarana. Sinä oletettavasti siivoat, teet ruuan, hoidat pyykit ja saa sinulta vielä seksiäkin. Sinkkuna kun sitä seksiä ei välttämättä kovin helposti saa ja nyt sinä olet helposti saatavilla.

Ei se eroaminen helppoa ole, mutta jos ei puhe mene perille, on toiminnan aika. Älä alistu moiseen, sinullakin on ylpeytesi ja itsetuntosi.

Tsemppiä jatkoon kovasti!

Vierailija
12/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä annat itseäsi noin kynnysmattona kohdella? Anna miehen uhkailla itsareillaan, et sinä ole vastuussa hänen elämästään (vaan omasta ja lastesi). Vähän selkärankaa nyt, sairaalta kuulostaa tuo miehen touhu!

Epä minäkään ole yleensä neuvomassa ihmisiä eroamaan, mutta tässä tilanteessa pieni pesäero mieheen lienee ainoa ratkaisu. Lopullisesti tai väliaikaisesti ainakin, kunnes hän saa asiansa reilaan.

Itsemurhalla uhkailut voit jättää omaan arvoonsa. Sinä et ole vastuussa aikuisen miehen tekemisistä.

Vierailija
13/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapselle/lapsille. Siksi kai osa pösilöiden kanssa elää, kun ero vaatii jaksamista sekin.

Vierailija
14/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti näyttänyt miehelle ovea, että painukoot hakemaan sitä uutta nuorta seuraa mitä netissäkin hakee. Enhän minä voi tietää, onko mies pettänyt minua siviilissä ja kuinka monta kertaa. Luottamukseni mieheen meni jo vuosi sitten, kun hän jäi ekan kerran kiinni. Tällöin olin synnyttämässä esikoistamme, mies oli kotona chattaamassa ties millasten huorien kanssa. Mies sanoo aina tappavansa itsensä jos jätän hänet. Hänellä ei kuulemma ole mitään elämää ilman minua ja poikaamme. Eli tällaisen itsensä tappamisella uhkailu antaa hänelle oikeuden tehdä mitä herra haluaa? Minun pitää sietää kaikkea? Olen niin loppu tähän touhuun. Luulen, että olemme olleet yhdessä tähän asti vain poikamme takia. Äijä pääsee neljän aikaan töistä..pitäiskö vaan pakata äijän tavarat tuohon eteiseen.

no todellakin tässä tilanteessa sinun tulee kantaa vastuuta vain omasta ja lapsesi hyvinvoinnista ja osoittaa siinä mielessä miehelle että hän aikuisena on ITSE vastuussa omista valinnoistaan ja joutuu kantamaan niiden seuraukset. Itsemurhalla uhkailulla hän vaan yrittää kiertää vastuutaan ja sitoa sinut tiukemmin omaan talutusnuoraansa. Se, että asettaa toiselle terveet rajat (sinulla ei ole enää oikeutta loukata minua tällä tavalla) ei ole sama asia kun toisen hylkääminen, vaikka ero ja erilleen muutto olisikin väistämätön. Sinä voit todellakin laittaa rajat ja kehottaa häntä hakemaan itselleen jotain apua muualta noiden itsemurhapuheidensa kanssa.

ja kyllä asumusero voi olla järkevin vaihtoehto teidän tilanteessa, se voi olla se terve sysäys joka laittaa miehesi etsimään apua itselleen.

Vierailija
15/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä pääsee neljän aikaan töistä..pitäiskö vaan pakata äijän tavarat tuohon eteiseen.

varsinkin jos miehesi on tosiaan saanut itkupotkuraivareita asiasta. Pakkaat nyt nopeasti sinun ja lapsen tavarat ja lähdet, ennen kuin mies tulee kotiin. Onko sinulla kavereita tai sukulaisia, joiden luoksi voisit mennä?

Aina pitää olla varovainen, kun on lapsia mukana.

Vierailija
16/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ehkä seksiaddikti ja voisi hakea hoitoon, mutta sinun tehtäväsi ei ole odotella hänen valaistumistaan, etkä varmasti voi asiaan edes vaikuttaa. Järjestät nyt vaan oman elämäsi kuntoon, seon vielä helpompaa, kun lapsenne on pieni!

Vierailija
17/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen helvetin tyhmä ja helvetin nolo. Mä olin aikoinaan se, joka pelkäsi yksinjäämistä lasten kanssa. Nyt kun olen päässyt yli siitä pelosta ja tajunnut, millaisen idiootin kanssa oikein olen naimisissa, haluan lopettaa tämän tähän. Mies oli mukana synnytyksessä, mutta lähti pojan syntymän jälkeen kotiin. Lupasi tulla heti aamulla luoksemme synnärille, tulikin vasta illalla. Sivuhistoria oli täynnä ties millaisia treffisivustoja ja webkameradeittijuttuja. Suorastaan kuvottaa. Mies lupasi muuttaa tapansa, mutta ei nähtävästi ole niin tehnyt. Mä tiedän, mä saan syyttää itteäni tästä. Ehkä mä sysään liikaa kotitöitä miehen niskoille ja sen takia mies etsii parempaa seuraa netistä...

ap

Vierailija
18/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sysään liikaa kotitöitä miehen niskoille ja sen takia mies etsii parempaa seuraa netistä...

ap

Vierailija
19/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankkaa aina samaa, "En tiedä mikä muhun oikeen meni nyyhnyyhnyyh"

ap

Vierailija
20/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyllä mitä tarkoitat, minunkin exä uhkaili itsarilla jos jätän... viimein en enää kestänyt suhdetta vaan jätin ja tappoiko mies itsensä? Ehei, vaan löysi todella pian uuden. Minä olin tyytyväinen, sain olla rauhassa.

Sinulla on lapsi. Sinä voit kestää mitä paskaa tahansa ja se on oma valintasi. Mutta, lpasellesi et voi tehdä tätä. Lapsella on oikeus elää toisenlaisessa perheessä jossa vanhemmat kunnioittavat toisiaan ja puhaltavat yhteen hiileen.

Jollei mieehesi ole pettänyt sinua fyysisesti vielä niin hän tulee sen kyllä tekemään, sitäkö haluat jäädä odottelemaan?

Jollet saa miestä ulos sieltä, lähdet lapsen kanssa itse. Haet asunnon ja lähdet. oletteko vuokralla?

Esim. kaupungilta saat asunnon melekin samantien koska sinulla on lapsi.

Älä jää tuollaisen henkisen väkivallan uhriksi enää yhtään pitemmäksi aikaa, tee palvelus itsellesi ja ennenkaikkea LAPSELLESI!! ja lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan