Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita 1960-luvulla syntyneitä? Koululääkäristä!

Vierailija
02.12.2010 |

Uhhuuh, jotenkin kamalia muistoja siitä, kun rivissä piti seisoa ja odottaa jumppasalissa, että mennään kouluterkkarille tarkastukseen. Puhe siis alakoulusta.

Opettaja vahti että jokainen riisui paidan ja se oli kamalaa kun 11-12-v joillakin tytöillä oli jo rinnanalut, jotkut oli ihan pikkutyttösiä. Aina palelsi ja auta armias jos sulla oli jotenkin omituiset vaatteet. Mä muistan kerran kun vanhempani olivat matkalla ja mummu oli vahtimassa meitä lapsia ja kun aamulla kouluun lähtiessä oli kova pakkanen niin pakotti mun laittamaan laamapaidan päälle. Vasta kun marssittiin jonossa tarkastukseen koulussa muistin että mulla oli LAAMAPAITA päällä... Tiesin siitä paikasta, että tulen kärsimään virheestä seuraavat puoli vuotta.

Jaiks. :=((

Kääkkä

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä karmeampia muistoja kouluhammashoitolasta ("Tiedän paikan kamalan, kouluhammashotiolan, siellä hampaat revitään, ikenet vain jätetään!"). Ei puudutusta, ikinä, vaikka miten porattiin.... Sieltä juontaa juurensa kamala hammaslääkäripelkoni.

t. -67

Jos hampaassa oli pieni reikä, koko hammas porattiin niin, että jäi vain kuoret jäljelle, ja kaadettiin täyteen paikka-ainetta.

Vierailija
22/22 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä karmeampia muistoja kouluhammashoitolasta ("Tiedän paikan kamalan, kouluhammashotiolan, siellä hampaat revitään, ikenet vain jätetään!"). Ei puudutusta, ikinä, vaikka miten porattiin.... Sieltä juontaa juurensa kamala hammaslääkäripelkoni.

t. -67

Jos hampaassa oli pieni reikä, koko hammas porattiin niin, että jäi vain kuoret jäljelle, ja kaadettiin täyteen paikka-ainetta.

ovat pysyneet jo 30 vuotta. Eivätkä falskaa. Muovipaikkoja vaihdettu monta kertaa jo tässä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi