Karvaton
Luin höyrysauna osastolla että posliini ei herätä huomiota ja olen samaa mieltä.
Kysymys kuuluu kuinka paljon meitä posliini naisia on yli 50v, tuttava piirini on noin 80 % posliinia.
Kommentit (37)
teoria tuokin, kyllä nuorille herroille kelpaa vaikka minkälainen pissan polttama mätäs, kunhan kassit saa tyhjäksi. Tässä iässä vaaditaan ja tarjotaan laatua. Sen kyllä on huommannut nykyään nuoretkin naiset, noin 80 % tntemistani alle 30v. on ilman pissapolttamia mättäitä. Spermat on helpompi pyhkäistä paljaalta iholta kuin tuuheasta mättäästä.
KAIKKI NAISET NAUTTIKAA SEKSISTÄ PALJAIN PYLLYIN.
En ole täysin posliini, pidän sellaista 2-3 sentin levyistä ja 5 sentin pituista karvoitusta viivan yläpuolella. Välini on kyllä aivan paljas, ystävät kyllä on kehoittanut ajamaan kokonaan paljaaksi mutta sanoin heille tämän olevan minun tyylini ja näin on ollut hyvä. Ystäväni on kyllä kaikki nykyään posliinia.
Kyllä siellä firman pikkujoulusaunassa tuli hieman tarkkailtua (ei mitään kyttäystä) "karvamuotiakin"! Ja taisi olla enemmistö karvansa kokonaan tai lähes kokonaan poistaneita. Ikähaarukka 20-60 välillä karvoja ajellaan ikään katsomatta. Vain muutama oli mallia "reheväpuska" meistä 30 naisen porukasta.
Itse olin eka kertaa pimppi paljaana pikku-jouluissa vaikka olen noin 3v ollut posliini. Yli 50 naisesta noin 5-6 tussullisia, heilläkin huliteltu rajaus. Kyllä näkyy olevan suuri hitti tämä posliini pimppi.
Eilen vietimme työpaikan pikkujoulut ja oikein vartavasten panin merkille mikä on trendi kun luin viikolla keskustelut karvaton osastolla. meitä oli yli 20 naista 25- 60 iältään ja noin 70 % poslinia. saman verran näkyi sisähuulet oli tussu tai posliini. Itse olen ollut noin 7 vuotta ja täytän ensivuonna 56 vuotta ,enkä yhtään kadu kun rupesin käymään vaha ja nyttemmin sokerointi poistoissa. Miehenikin on aivan innoissan kun pääsee silitteleen sileää pimppiäni.
ihan vain mielenkiinnosta, teettekö naiset poslarin siksi että mies tykkää vai siksi että tykkäätte itse ?
myös itse joskus poslarina ollut, mutta vain siksi että mies tykkää
Onko hän ihan terve?
Itse olen ollut noin 7 vuotta ja täytän ensivuonna 56 vuotta ,enkä yhtään kadu kun rupesin käymään vaha ja nyttemmin sokerointi poistoissa. Miehenikin on aivan innoissan kun pääsee silitteleen sileää pimppiäni.
Ennenkaikkea omasta ilosta ja huolettomista bikini rajoista, ja kyllähän miehetkin on tykännyt enemmän paljaasta pimpistä kun karva tuserosta. kyssärille infoa.
Onko hän ihan terve?
Itse olen ollut noin 7 vuotta ja täytän ensivuonna 56 vuotta ,enkä yhtään kadu kun rupesin käymään vaha ja nyttemmin sokerointi poistoissa. Miehenikin on aivan innoissan kun pääsee silitteleen sileää pimppiäni.
Anoppikin 52 v on ollut posliini niin kauan kun on tunnettu, eli 7 v.
52v on erittäin hyvä ikä olla posliinipimppinä. Karvaton pillu sopii paremmin 40-50 v naiselle kuin parikymppiselle teinille.
pitäs taas tänään vaimolta ajella karvat pois helpompi pitää puhtaana ja mitä ne siinä reuhottaa.mutta te kummia ootte saunassa kattelette kellä on kellä ei ole karvoja,mua katteli kerran yks pitkään uimahallissa kysyn syytä hän kattelee minkä kokosia on ja mulla oli pieni löin sitä sillä päähän loppu kyttääminen.
Käydään vaimon kanssa (Itiksenhallissa) kerran viikossa. Hän on kertonut näitten luomutussujen olevan harvinaisuuksia nykyisin. Posliineja on hänen lisäksi aina muitakin. Nuorilla se kiitorata, ja hieman varttuneimmilla pieni tupsu on yleistä myös.
Miesten puolella myös karvattomia runsaasti. Jos seuraa pariskuntia siellä, niin miehen ollessa karvaton niin 100% varmuudella hänen vaimo/-tyttöystävä on myös posliini. Tätä joskus bongattiin vaimon avustuksella.
..."meitä poslarinaisia yli 50w..."
Joopa- joo, mahtaakohan 50+ isoäidit välittää paljoakaan vauva- palstoille kirjoitella. päinvastoin, toivovat, että tyttäret ja miniät hoitaisivat oman jälkikasvunsa ihan itse
on mehevä häpykumpu(kuin puoli kiloa raakaa jauhelihaa muovipussissa) ja roikkuva alavatsa.
52v on erittäin hyvä ikä olla posliinipimppinä. Karvaton pillu sopii paremmin 40-50 v naiselle kuin parikymppiselle teinille.
Nyt tuleekin hieman "tarkkailtua" toisiakin siellä uimahallissa ja salin suihkutiloissa. En tosiaankaan olekaan ainoa karvoista luopunut, vaan eilenkin salilla, ja tänään uimahallissa meitä oli useita aikuis(keski)-ikäisiä. Monella on siellä ihan pieni tupsu, ja se taitaa olla yleisin tyyli.
Mies näkökanta posliiniin, naisen kauneus ja puhtaus tulevat korostetusti esille seivatuissa naisissa. Olen nähnyt monija eri naisia posliina, voi mikä ihana näky. Suuseksiä on paljon mukavampi harrastaa kun ei ole karvat suussa joita saa sylkeä rakastelun jälkeen. Täydet kympit posliini naisille.