Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaton

Vierailija
01.12.2010 |

Luin höyrysauna osastolla että posliini ei herätä huomiota ja olen samaa mieltä.

Kysymys kuuluu kuinka paljon meitä posliini naisia on yli 50v, tuttava piirini on noin 80 % posliinia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut posliini yli 10vuotta ja pidän edelleen. Meillä käy paljon saunavieraita ja olen huomannut "tässä meidän ikäryhmässä" ei todellakaan harvinaista.

Vierailija
2/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä isot sisemmät häpyhuulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 168 ja paino 60 paikkeilla. Ja ne huulet on extra-suuret mulla. Vaikka olen posliini, niin ei ne huulet paljoa näy sieltä jalkovälistä.

49v.

Vierailija
4/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 / 72 hivenen näkyy mutta kaiketi kuuluu asiaan ei ole minua haitannut 50v.

Vierailija
5/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 pitkä ja hoikka, huulet näkyy noin 1cm ulkopuolella. Kukaan ei ole koskaan asiasta huomauttanut. 12v. posliini.

Vierailija
6/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös 47v nainen, ja olen myös ollut noin 10 vuotta poslari. Muistan tapauksen noin kymmenen vuoden takaa. Meillä on yksi poika, silloin ehkä 15-16v, käytiin kyllä satunnaisesti yhdessä saunassa.. minulla oli vasta vähän aikaa ollut poslari, kun sattui että poika tuli saunaan minun kanssa - enkä ajatellut sitä sen enempää, mutta suihkussa ollessa huomasin pojalla ihan hillittömän erektion - vähän hymysssä suin kysyin että mikäs noin virittää ? no, poika siihen vähän vaikeana, että mitä sinun karvoitukselle on tapahtunut...

En voinut olla hymyilemättä, kun en tosiaan uskonut saavani tuollaista "huomiota" ...

mutta vuosien varrella silmä varmaan tottui siihen, eikä siitä sitten sen enempää...

Vierailija
7/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös 47v nainen, ja olen myös ollut noin 10 vuotta poslari. Muistan tapauksen noin kymmenen vuoden takaa. Meillä on yksi poika, silloin ehkä 15-16v, käytiin kyllä satunnaisesti yhdessä saunassa.. minulla oli vasta vähän aikaa ollut poslari, kun sattui että poika tuli saunaan minun kanssa - enkä ajatellut sitä sen enempää, mutta suihkussa ollessa huomasin pojalla ihan hillittömän erektion - vähän hymysssä suin kysyin että mikäs noin virittää ? no, poika siihen vähän vaikeana, että mitä sinun karvoitukselle on tapahtunut... En voinut olla hymyilemättä, kun en tosiaan uskonut saavani tuollaista "huomiota" ... mutta vuosien varrella silmä varmaan tottui siihen, eikä siitä sitten sen enempää...

Vierailija
8/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itsekin kanssa samaan aikaan, ja kyllä huomasin oikein olevan viiskymppisten villitys tuo posliinimuoti. Kaikki 3 mutsin kavereita oli, ja äidillä on kylläkin aina ollut poslari.

Vierailija
9/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itsekin kanssa samaan aikaan, ja kyllä huomasin oikein olevan viiskymppisten villitys tuo posliinimuoti. Kaikki 3 mutsin kavereita oli, ja äidillä on kylläkin aina ollut poslari.

Vierailija
10/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut posliini liki 20 vuota, saunassamme on lauteet vastakkain ja istumme jalatlauteilla kun pidämme kuukausittain naisjaoston saunailtaa. Siinä keskustelemme myös saantimme ja puutteemme, myös vertailemme kenellä on kaunein poslari. Meitä on 5-7 naista ja kaikki yhteisellä päätöksellä n. 20v. poslaria. Joskus saunaamme on eksynyt meidän miehiämmekin ja heistäkin on kaksi poslaria.

Vierailija
11/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko seisokin?

Vierailija
12/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin harvinaista varmaan ole. Tuskin siis sekään, että poika on äidin ja tämän ystävien kanssa saunassa.

Taisi olla tytär äitinsä kanssa saunassa

Vierailija
13/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ns. pankkineitejä kokontu saunomaan 10-15 ja kaikki olemme poslaria. Ikämme vaihtelee 20-70 vuoteen, saunaseuraan pääsee vain poslarit eikä kukaan ole jäännyt ulkopuolelle. Jos ei ole tullessa poslari niin asia hoituu saunoessa ja kaikki olemme samaa mieltä etä karvat ovat vain haitaksi.

Vierailija
14/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poslari on huoleton ei tarvitse miettiä onko bikinirajat ok kun menee uimahalliin tai kesällä rannoille.

Vierailija
15/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seivaatteko itse vai käyttekö vaha tai sokeroiti poistossa, itse olen kokeillut kaikkia mutta sokeroinnilla saa parhaan tuloksen joka kestää viikkoja. Tyttäreni kokemuksella aloin käyttämään sokerointi poistoa.

Vierailija
16/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajelee mielellään ja joskus tuntuu että ajelee liiankin usein. Onko sokerointi poisto kivuliasta.

Vierailija
17/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä (47v) huomannut viisikymppisten naisten poslarimuodin. Olisiko niin, että nuorempana kelpaa karvaisempikin, mutta hautaa lähestyessä pitää olla posliini, että miestä kiinnostaisi? Teoria tämäkin.. eikä ehkä niin kaukaa haettu.

Vierailija
18/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että nuoremmilla se on vielä yleisemää, kavereillani on kaikilla poslari, ja kaikki käytämme sokerointi poistoa eikä ole kivulias kun on amma ihminen tekemässä.

Vierailija
19/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein naamasta näkee, ketkä sheivaa ja ketkä ei. Sellaiset ylipainoiset, hapsottavatukkaiset hippimammat aika usein on au naturel, ainakin uimahallissa nähtyä. Sitten hoikat ja itsestään huolehtivat huolehtivat itsestään myös sieltä.

Vierailija
20/37 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki BB-talon naisetkin olivat poslareita ja hoitivat naisellisuutensa myös siellä.

Itse olen ystävieni kanssa poslareita, olen myös sinkku ja mies ystävät hyvin positiivisiä paljaasiin pimppeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan