näin tänään ku n.7v poika pissasi leikkipuiston viereisessä "metsikössä"
äiti oli mukana. jotain musta tuntu nololta? no tottakai jos on iso hätä ja matkaa kotiin, mut silti.
Kommentit (19)
Kyllä lapset saa pissata metsikössä, jos pissattaa.
kun koirat kusee ihan kadulle? Lyhtypylväisiin jne.
En tiedä missä kuplassa jotkut ovat kasvaneet tai elävät jos tuollaisesta asiasta häiriintyvät :D Kannattaisi hankkia elämä..
raavas mies kusi penkalle. Auto oli vieressä parkissa ja lähimmälle bensikselle oli matkaa 300 m.
näkee jonku aikuisen kusella toimistorakennusta vastaa. Eivät näköjään huomaa näitä neljää kerrostaloa takanaan. Välillä huudan ikkunasta, että ei ole mikään vessa, hauska sitten katsella kun ukkeli ihmettelee mistä ääni tulee:)
Huvinsa kullakin.
Olen itse kussut ja paskonut luontoon mm. erämaavaelluksilla (siellä ei ole hei vessaa missään).
Veteen EI saa kusta tai paskoa, vaan mieluusti sellaiseen paikkaan missä maatuu helposti.
Vaelluksilla olen aina möyhentänyt jätökseni maa-aineksen sekaan, niin biohajoaa luontoon todella nopeasti. Sammalta ei saa kuitenkaan repiä! Vaan multaa, hiekkaa, puunlehtiä ja muuta maa-ainesta.
Hyvä kikka on tehdä pieni kuoppa maahan, ja siihen omat jätökset tehdään ja kuoppa peitetään.
Roskat kannetaan sitten mukaan, niitä ei saa jättää luontoon minnekään, vaan viedään roskiksiin.
Pieni poikani kyllä kesällä käy puskapissalla. Se määrä mitä lapsista pissatessa luontoon menee, on aika pieni. Ja tämä siis vain silloin, kun vessaa ei ole lähellä ja tulee pakottava pissahätä. Meillä käydään kyllä aina pissalla ennen ulkoalähtöä, mutta kesällä kun lapset juovat paljon hellesäällä, niin pisuhätä voi yllättää.
Äiti ja poika kusee vierekkäin metsässä!!
no niin pissaa meidänkin lapset ja mies myös. Juu ja itsekin välillä! Meidän koira kusee vallan keskelle nurmikkoakin joskus missä lapset kävelee!
Niin ja yks kerta tässä lokki paskansi suoraan meidän pihaan! Se oli mun mielestä jo aika noloo, koska isot tarpeet tehdään kyllä vessaan!
Paitsi että joskus nekin on tehty metsään kun ei ollu sitä vessaa ja housuun ei viitti paskantaa.
Miksei tehnyt niin kuin metsän eläimet, ja käyttänyt valtion tarjoamia bajamajoja?
ei pissannut tikkapipojen takia housuun.
Eturauhasen liikakasvua sairastava isänikin kyllä käy pissalla metsässä kun on lasten kanssa puistossa.
Eikä tee housuun.
pissin vielä isompanakin lapsena ja edelleen aikuisena.
Lapsena oli vikaa rakossa ja vaiva on edelleen välillä. :/ PAkko tehä tarpeet johki piiloon, ei viittis vaipoissakaan kulkea.
Ja ikää on 30v+
No kyllä mäkin olen käynyt puskassa kusella, what's the big deal?
poikahan teki niinkuin metsän eläimet, pissasi luontoon. Ap:llä ei varmaankaan ole lapsia, ei tiedä millaisia tilanteita niiden kanssa voi tulla eteen.
Onneksi ei ollut tyttölapsi, näillä säillä tytön metsäpissalla käyminen voisi olla aika haasteellista.
Miksei tehnyt niin kuin metsän eläimet, ja käyttänyt valtion tarjoamia bajamajoja?
Ja ensitöikseen mummu pissattamaan pikkutyttöä VETEEN!
opetella sekä sisälukutaitoa että sanojen "ja" ja "tai" merkityseron. :D
pissin aina ku hätä tulee. äikkä sano et pissi minne haluut. kerran pissin pihan roskiksen, eikä kukaa sanonu mitää. pisin aina luontoon ku mä haluun ja iskä ensin piti opettaa.