Hauskaa! Noin 18 vuotiaana mielessäni
pyörivät nimiehdotuksa Emilystä Madeleineen.
Nyt (20v) kun lapseni on syntynyt nimettiin hänet Ella Emmi Mariaksi - siispä perinteisiin siirryin!
Ja oikeasti, noi Emilyt kuulostaa nykyään ihan kauheilta!
hah :)
Kommentit (12)
päättänyt että jos joskus saan tyttölapsen niin sen nimeksi tulee Luna. No eipä vaan tullut...:)
päättänyt että jos joskus saan tyttölapsen niin sen nimeksi tulee Luna. No eipä vaan tullut...:)
Ihana ;)
kun aattelin, että mun tyttöjen nimiksi tulee Kirsi ja Virpi, koska mulla oli kaksi sen nimistä kaveria. Hahahahaha..
Silloin kun olit teini ja kypsymätön? Mikäs sä nyt oot? :D :D
Voi lapsikullat...
Kaksi vuotta sitten? Silloin kun olit teini ja kypsymätön? Mikäs sä nyt oot? :D :D
Voi lapsikullat...
18:sta 20:een on hurjasti matkaa. Usein siinä vaiheessa muutetaan vanhempien luota omaan kotiin ja aloitetaan oma elämä omassa kodissa. Kyllä mä olin ainakin aivan eri ihminen kakskymppisenä kuin 18-vuotiaana (tosin en kyllä 18-vuotiaana asunut enää varsinaisesti vanhempien luona).
kolmen lapsen nimet, ja aion pysyä siinä päätöksessä.. Nyt mulla on jo tyttö, jolla on prinsessa nimi... Ai joo, mut hei mähän sainkin sen teininä 19v. Onneksi sä olet niin kypsä ihminen 20 vuotiaana, että voit tulla kertomaan meille mitkä nimet on hyviä ja mitkä huonoja.
Joo minkäin luulin 20 vuotiaana olevani eri kuin 18 vuotiaana.....
T: 38v
noiden parin vuoden aikana. Ehkä kaikki ei. Mulle ainakin se oman kodin perustaminen, omasta taloudesta huolehtiminen uuteen kaupunkiin muuttaminen ja siellä elämään oppiminen saivat varsin ison muutoksen.
Terv. #8, 30 vuotta
tulin vaan kertomaan, että jännä, kun mielipiteet ja mieltymykset voi muuttua noin paljon noinkin lyhyessä ajassa :)
Ja oon varsin kypsä 20 vuotiaanakin :)
ap
Joo minkäin luulin 20 vuotiaana olevani eri kuin 18 vuotiaana.....
T: 38v
noiden parin vuoden aikana. Ehkä kaikki ei. Mulle ainakin se oman kodin perustaminen, omasta taloudesta huolehtiminen uuteen kaupunkiin muuttaminen ja siellä elämään oppiminen saivat varsin ison muutoksen.Terv. #8, 30 vuotta
Itse alotin sen juomisen, polttamisen ja bilettämisen 12 vuotiaana , jotenka teinivuodet meni jo sinne yhdeksääntoista ikävuoteen mennessä.
ap
tyylin Jessica ja Amalda.